چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
رسالت سنگین معرفی تازه‌های نشر یک سال کشور برعهده نمایشگاه کتاب است

هرمزگان - دبیر محفل ادبی اندیشه هرمزگان گفت: رسالت سنگین معرفی تازه‌های نشر یک سال کشور برعهده نمایشگاه کتاب است.

محمدرضا تولایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان را فرصت طلایی و پل ارتباطی بین مولف و مخاطب دانست و گفت: نمایشگاه کتاب معمولاً طی یک هفته حضورشان در یک استان، رسالت سنگین معرفی تازه‌های نشر یک سال کشور را برعهده دارد.

این چهره فرهنگی و ادبی بندرعباس ادامه داد: این رویداد فرهنگی بهترین فرصت برای کسانی است که زمان کمتری در طول سال دارند که بازار نشر را دنبال کنند و به فروشگاه‌های فرهنگی مراجعه کنند بنابراین اغلب خریدهای خود را با تخفیف ویژه هم که خیلی خوب است از نمایشگاه کتاب تهیه می‌کنند.

تولایی، نمایشگاه کتاب را مساعدت قابل ملاحظه‌ای برای اهالی مطالعه دانست و اضافه کرد: مردم دوست دارند کتاب بخوانند، این موضوع را شلوغی نمایشگاه تائید می‌کند زیرا در زمان هفت روز حضور نمایشگاه در بندرعباس، حال و هوای این شهر عوض می‌شود و در خیابان‌های منتهی به نمایشگاه هم شاهد ترافیک بیشتری هستیم.

دبیر محفل ادبی اندیشه هرمزگان با اذعان به اینکه بی‌صبرانه منتظر گشایش نمایشگاه کتاب است، در پایان افزود: در سال دو هفته تقریباً به کتاب اختصاص دارد، یکی هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار و دیگری زمان نمایشگاه که برای ۳۶۵ روز سال عدد ناچیزی است. بنابراین باید تدابیری اندیشیده شود تا این روزها با تبلیغات گسترده در سال افزایش چشمگیری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها