سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
مسابقه کتابخوانی مشق انقلاب در ایلام برگزار می‌شود

ایلام- ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایوان به مناسبت دهه فجر مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «صعود چهل ساله» برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، کتاب «صعود چهل ساله» نوشته سیدمحمد حسین راجعی منبع مسابقه کتابخوانی مشق انقلاب است که در دهه فجر برگزار شده است.

برای شرکت در این مسابقه دو روش پیش بینی شده است، روش اول به صورت حضوری علاقه‌مندان با حضور در کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایوان پرسش‌های مسابقه را دریافت می‌کنند و بعد پاسخ ها را به همان کتابخانه تحویل می دهند.

روش دوم به صورت غیرحضوری است که شرکت‌کنندگان با دانلود پرسش‌های مسابقه از وبلاگ کتابخانه امیرالمومنین ایوان و ارسال پاسخ‌ها به همراه مشخصات فردی به شماره ٠٩٣۶۴۶٣٩٠٨٢ می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

شرکت برای عموم آزاد است و آخرین مهلت شرکت در مسابقه، چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ پیش بینی شده است.

به گزارش ایبنا؛ کتاب صعود چهل ساله، مروری بر دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی براساس آمارهای بین‌المللی است که به قلم حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین راجی و جمعی از پژوهشگران نوشته شده است. «استقلال»، «گسترش‌عدالت‌اجتماعی»، «گسترش برخورداری‌های عمومی»، «عزت و اقتدار»، «پیشرفت های زیرساختی»، «پیشرفت صنعتی»، «پیشرفت در معنویت»، «کرامت زن» و «آزادی و مردم سالاری» سرفصل های ۹ فصل این کتاب می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها