یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
خانه کتاب بیشتر هزینه‌های نمایشگاه کتاب بندرعباس را تقبل کرده است/ کتاب‌ها ۱۹ بهمن وارد استان می‌شود

هرمزگان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: در نمایشگاه کتاب امسال، خانه کتاب و ادبیات ایران بیشتر هزینه‌ها را تقبل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، اسمعیل جهانگیری در دومین جلسه هم‌اندیشی نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان، از حمایت همه جانبه خانه کتاب و ادبیات ایران گفت و افزود: در نمایشگاه کتاب امسال خانه کتاب» بیشتر هزینه‌ها را تقبل کرده است.

جهانگیری در این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ماه رجب بیان کرد: در هفته گذشته ما میزبان هیات دولت بودیم و الحمدولله برکات و مصوبات خوبی را در حوزه فرهنگ و زیرساختی برای استان به همراه داشت که امیدواریم این منابع در سال جدید به استان ما اختصاص یابد.

وی به برگزاری نمایشگاه کتاب امسال اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه کتاب امسال «خانه کتاب» بیشتر هزینه‌ها را تقبل کرده است و ما به جد پیگیر تعهداتی هستیم که به استان محول شده است و باید با تلاش همکاران این نمایشگاه را همانند سال های گذشته به بهترین شکل برپا کنیم.

اسمعیل جهانگیری افزود: از روز دوشنبه سازه غرفه‌ها وارد استان خواهد شد و ۱۹ بهمن‌ماه کتاب‌ها وارد استان هرمزگان می‌شود و ان شاالله ۲۱ بهمن ماه نمایشگاه کتاب افتتاح می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: نقشه نمایشگاه طراحی و آماده شده است و ارگان‌هایی که درخواست غرفه در این نمایشگاه را دارند مشخص شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان یادآور شد: در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی دستگاه‌های دیگر اجرایی استان از جمله استانداری هرمزگان و شهرداری و صنایع قول همکاری داده‌اند و امیدواریم همانگونه که در سال‌های گذشته ما را همراهی کرده‌اند امسال نیز در این رویداد بزرگ فرهنگی ما را یاری کنند.

در ادامه معاون فرهنگی و رسانه اداره کل گزارشی از روند اجرای نمایشگاه و تفکیک انجام وظایف به کمیته‌های برگزاری جشنواره ارائه کرد و مقرر شد اعضای کمیته‌ها مشخص و وظایف هر کدام به آن‌ها محول شود.

به گزارش ایبنا، هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان هرمزگان ۲۱ تا ۲۷ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها