سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
مجموعه داستان‌های «شهرزاد، دختر شرقی» روانه بازار کتاب شد

مجموعه داستان‌های «شهرزاد، دختر شرقی» ویژه مخاطب نوجوان از سوی انتشارات به‌نشر منتشر و روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این اثر به قلم جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمدرضا سرشار نوشته شده است. مجموعه داستان‌های «شهرزاد، دختر شرقی» داستان‌های ویژه نوجوان در ۱۵ جلد برای گروه سنی ب و ج است که به تازگی سه جلد از این مجموعه با عنوان «جزیره ماهی»، «شبح ترسناک» و «شهربازی شگفت‌انگیز» منتشر شده است. در هر جلد از این کتاب در سه داستان جداگانه، سلسله ماجراهای شگفت‌انگیز و پرهیجان از سفر دریایی ناخدا شایان به همراه خانواده‌اش در راه رسیدن به جزیره نگین را بیان می‌کند.


این سفر دریایی اولین سفر تابستانی شیرزاد، مهرزاد و شهرزاد است؛ اما حس شیرین آغاز سفر با ورود نیروهای مرموز و مزاحم دریا کم‌کم به دلهره و ترس تبدیل می‌شود. معماها و اتفاقات عجیب و هیجان‌انگیز داستان، پس از لحظه نجات خانواده ناخدا شایان و رسیدن به یک جزیره مرموز با مردمانی از ملیت‌های اروپایی، آمریکایی، ژاپنی، پاکستانی، سرخ‌پوست، عرب و آفریقایی که سال‌ها در این جزیره گیر افتادند تازه شروع می‌شود.


«جزیره ماهی»، «شبح ترسناک»، «شهربازی شگفت‌انگیز» عناوین منتشرشده این مجموعه است. داستان‌های دنباله‌دار شهرزاد را بخوانید تا ببینید چه اتفاقاتی در انتظار این خانواده است. هر یک از این آثار با تصویرگری احسان سلیمانی و طراحی جلد حمیده سلیمانی در ۸۰ صفحه منتشر شده و به بهای ۵۲ هزار تومان در بازار کتاب کشور عرضه شده است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیک اثر را از اپلیکیشن کتابخوان به‌نشر و فراکتاب تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط