سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
«شکارچی»؛ خاطرات و زندگی‌نامه شهید مدافع حرم مصطفی رشیدپور

«شکارچی؛ خاطرات و زندگی‌نامه شهید مدافع حرم مصطفی رشیدپور» تحقیق فرانک صف‌آرا و علی هاجری و تدوین فرانک صف‌آرا در انتشارات راه‌یار به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کتاب «شکارچی؛ خاطرات و زندگی‌نامه شهید مدافع حرم مصطفی رشیدپور» تحقیق فرانک صف‌آرا و علی هاجری و تدوین فرانک صف‌آرا در انتشارات راه‌یار به چاپ رسید. شهید مصطفی رشیدپور از سن ۱۶ سالگی در سال ۱۳۶۲ به جبهه عازم شد و در بیشتر عملیات‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور داشت.

رشیدپور در بهمن سال ۱۳۹۴ در آزادسازی دو شهر شیعه‌نشین نبل و الزهرا در سوریه مجروح شد و پس از تحمل چند ماه درد و رنج مجروحیت، هفتم شهریور ماه سال ۱۳۹۵ شهادت رسید. در بخشی از کتاب آمده است: «خدایا، اگر از من راضی نشده‌ای مرگ مرا نرسان. ببخش که بندۀ گنه‌کارت غیر از رحمتت امیدی ندارد و تو خود می‌دانی که هرگز از رحمتت نومید نشده‌ام و نخواهم شد و به همه گفته‌ام: «چه‌قدر خدای مهربانی دارم.» می‌دانی که چه‌قدر همسرم، پسرم و دخترم را دوست دارم؛ اما تو متکفل امور آن‌هایی و من می‌دانم که من وسیله‌ای بیش نبودم. عزیزانم را به تو می‌سپارم. اکنون از هروقت دیگری خوشحال‌ترم…. آن کس که تو را شناخت، جان را چه کند؟

کتاب «شکارچی؛ خاطرات و زندگی‌نامه شهید مدافع حرم مصطفی رشیدپور» تحقیق فرانک صف‌آرا و علی هاجری و تدوین فرانک صف‌آرا در انتشارات راه‌یار در ۲۴۰ صفحه و به بهای ۱۲۰ هزار تومان به چاپ رسید.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدحسین IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    چه‌قدر تصویر جلد کتاب جذابه! 👌🌱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها