شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
۱۵۰ جلد کتاب ویژه مراسم اعتکاف در گرگان اهدا شد

گلستان- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: از سوی این دستگاه اجرایی ۱۵۰ جلد کتاب به سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان به‌منظور اهدا به معتکفان اعطا شد.

جواد قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، با اشاره به اینکه آیین اعتکاف فرصتی برای خلوت با معبود در خانه خدا و راهی برای رسیدن به حقیقت ایمان است، گفت: به مناسب برپایی مراسم اعتکاف از سوی این دستگاه اجرایی، ۲۲ عنوان کتاب به تعداد ۱۵۰ جلد و به ارزش ریالی بیش از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان به‌منظور اهدا به معتکفان اعطا شد.

وی افزود: همچنین ۶۰ جلد کتاب در ۵ عنوان نیز به معتکفان حاضر در مراسم اعتکاف «پرواز در ملکوت» که ویژه جامعه فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی بود نیز از سوی این دستگاه اجرایی اهدا شده است.

قربانی ادامه داد: فضای معنوی و انسان‌ساز اعتکاف با دیگر ایام سال قابل مقایسه نیست و مجالی است به‌خصوص برای جوانان که از این فرصت معنوی نهایت استفاده را ببرند و در کنار اعمال اعتکاف، در صورت امکان برای دقایقی مطالعه کنند.

وی، فضای معنوی و گردهمایی انسان‌ها در ایام اعتکاف را فرصتی برای هم‌افزایی و تبادل اندیشه‌ها و نیز امیدآفرینی برشمرد و گفت: طعم شیرین عبادت وقتی همراه با مطالعه هدفمند باشد و این امر مطالعه اگر تداوم یابد می‌تواند تعالی اندیشه را به ارمغان بیاورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها