چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
سرپرست جدید «به‌نشر» منصوب شد

خراسان‌رضوی- مسعود فرزانه طی حکمی از سوی رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به عنوان سرپرست جدید به‌نشر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، مسعود فرزانه به عنوان سرپرست جدید به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) اصلی‌ترین مجموعه نشر آستان مقدس حضرت رضا (ع) و یکی از بزرگترین ناشران کشور منصوب شد.

براساس جلسه هیئت مدیره شرکت به‌نشر و طی حکمی از سوی عبدالحمید طالبی رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، مسعود فرزانه مدیرعامل فعلی موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی به عنوان سرپرست جدید شرکت به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منصوب شد.

مسعود فرزانه متولد سال ۱۳۵۲ و دارای مدرک کارشناسی رشته مهندسی مکانیک است و حدود ۲۰ سال سابقه فعالیت در حوزه چاپ و نشر را دارد و از سال ۱۳۹۱ مدیرعامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی است. این موسسه مسئولیت امور فنی و چاپ و مرکز بین‌المللی چاپ و نشر قرآن کریم آستان قدس رضوی را برعهده دارد.

حسین سعیدی که از دی ماه ۱۳۹۵ سکاندار بزرگترین بخش انتشاراتی آستان قدس رضوی بود، ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ با انتخاب اعضای هیئت امنای مؤسسه فرهنگی هنری خراسان به عنوان مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری خراسان و مدیرمسئول روزنامه خراسان منصوب شد. پیش از این رضا خوراکیان در این مسئولیت مشغول به فعالیت بود.

به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) به عنوان بزرگترین ناشر شرق کشور و تنها موزع رسمی محصولات سایر موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی با بیش از ۲۰ فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مشهد و تهران و تعدادی نمایندگی در برخی از شهرستان هایی مانند گرگان، نیشابور، تربت حیدریه، درگز، قوچان و تولید سالانه قریب صدها عنوان کتاب و محصول فرهنگی بیش از سه دهه در حال فعالیت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط