یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
برنامه «رفیقم کتاب» در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان اجرا می‌شود

زنجان- برنامه «رفیقم کتاب» در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان و با محوریت قصه‌گویی، جمع‌خوانی کتاب و سرگرمی گروهی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، در راستای ترویج کتابخوانی میان کودکان، ویژه برنامه «رفیقم کتاب» در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان اجرا می‌شود.

این برنامه پیرامون جمع‌خوانی، قصه‌گویی، ساخت کاردستی و سرگرمی گروهی به میزبانی کتابخانه عمومی فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این برنامه با همکاری اداره کل کتابخانه‌‎های عمومی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه اعضای کتابخانه‌‎های عمومی استان اجرا می‌‎شود.

ایجاد سالن سینما در مجتمع ایجرود

مجتمع فرهنگی و هنری ایجرود که در سفر اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره برداری رسید؛ مجهز به سالن سینما می‌‎شود.

طبق گفته مسئولان این شهر در حال حاضر بخش‌های مختلفی همچون کتابخانه، سالن اجتماعات، کلاس ویژه برای برگزاری دوره‌‎های آموزشی، فرهنگی و هنری در این مجتمع وجود دارد.

اما با توجه به قول مساعدی که وزیر ارشاد در سفر به ایجرود داده است؛ سالن سینما نیز در این مجتمع ساخته خواهد شد.

ایجرود یکی از شهرستان‌های محروم استان زنجان بوده و با ساخت این سالن سینما برای نخستین بار به زیرساخت‌های سینمایی مجهز خواهد شد.

«جای پای عیسی» کتاب شد

کتاب «جای پای عیسی» شرح زندگی شهید عیسی محمدلو از زبان همسرش چاپ و روانه بازار شده است.

این کتاب دومین اثر از مجموعه کتاب‌های ماهرخ است که توسط سمیرا احمدی نویسنده زنجانی در قالب آن به زندگی عاشقانه شهید عیسی محمدلو و همسرش پرداخته است.

مجموعه ۶ جلدی ماه رخ که به روایت زندگی عاشقانه همسران شهدا پرداخته است؛ روایتی متفاوت از زندگی عاشقانه که در محور سبک زندگی و خانواده است.

این مجموعه با توجه به نیازهای امروز جوانان الگوهای واقعی برای زندگی مدرن امروزی معرفی می کند که روایت گر آن همسران شهدا هستند.

برگزاری مسابقه داستان نویسی به مناسبت پدر

مسابقه داستان نویسی روز پدر به مناسبت میلاد امام علی (ع) در سطح مدارس استان زنجان اجرا می‌شود.

این مسابقه در قالب نامه‌ای به پدر عزیزم برای دانش‌آموزان زنجانی اجرا شده و در نهایت به بهترین نامه‌ها جوایزی اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط