شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
مسابقه کتابخوانی «خاطرنازک گل» برگزار شد

همدان - مسابقه کتابخوانی کتاب «خاطرنازک گل» در همایش بانوان فاطمی ملایر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، همایش بانوان فاطمی به مناسبت چهارمین سالگرد سردار دلها قاسم سلیمانی و با هدف محکومیت حادثه تروریستی کرمان در ملایر برگزار شد.

این همایش با همت فرمانداری ویژه شهرستان ملایر و با مشارکت شهرداری، کانون خدمت رضوی و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر برگزار شد.

از دیگر برنامه‌های این همایش برپایی موکب امام رضا (ع) به همت (کانون خدمت رضوی) شهرستان ملایر بود و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر هم مسابقه کتابخوانی مکتوب از کتاب «خاطرنازک گل» به نویسندگی سید حسین سیدی را در این همایش فاطمی برگزار کرد که با استقبال چشمگیر بانوان فاطمی روبرو شد.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در این همایش گفت: تدبر و اندیشه در زندگی حضرت زهرا (س) ما را دچار شگفتی می‌کند، همه ابعاد زندگی آن حضرت که همراه با کار، تلاش، تکامل و تعالی بوده یک الگوی کامل برای زندگی فردی و اجتماعی همه ماست، که همه بانوان مسلمان باید از این بانوی مکرم درس خوب زیستن و حیات طیبه را بیاموزند.

سلمان اسماعیلی به عادات و اخلاق شهید سلیمانی در مقاطع مختلف اشاره کرد و از ارادت به ائمه اطهار به ویژه حضرت زهرا سلام الله تا یقین حاج قاسم به فرماندهی حضرت زهرا سلام الله علیها در هشت سال جنگ تحمیلی سخن گفت.

وی بیان کرد: حاج قاسم یقین داشت که فرمانده، حضرت زهرا (س) است، هیچ‌جایی نگفت که من فرمانده‌ام.، در هور، در اروند، در مهران… گفته بود که من فرماندهی و یاری حضرت زهرا (س) را دیدم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها