یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
پویش «فرزندان حاج قاسم» در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی؛ پویش فرزندان حاج قاسم در زنجان برگزار می‌شود.

سردار ابوالفضل طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های مختلف به همت سپاه استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: فضاسازی شهری و محیطی، راه اندازی پویش جان فدا در فضای مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و کتابخوانی، اجرای پاتوقی از اجرای گروه‌های سرود فعال، برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی در مساجد و پایگاه‌های منتخب، توزیع بسته‌های معیشتی به همت بسیج سازندگی و بسیج کارگری از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این دهه است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: توزیع بسته‌های فرهنگی به همت مرکز آفرینش‌های هنری بسیج، برگزاری محفل شعر عقیق سرخ و اکران مستند قاسم و فیلم‌های ارزشی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز از دیگر برنامههای اجرایی در این دهه است.

سردار طهماسبی ادامه داد: برگزاری مسابقه فرهنگی مکتب حاج قاسم از وصیت نامه سردار سلیمانی، نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاه‌ها و ادارات، مسابقه طراحی پوستر، نذر فرهنگی و ختم قرآن، یادواره شهدای خانگی در منازل شهدای بزرگوار نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه مقاومت است.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت دهه مقاومت پویش فرزندان حاج قاسم است، گفت: این برنامه ویژه ارگان متربیان شبکه تربیتی صالحین استان زنجان برگزار می‌شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: محورهای این پویش شامل بازخوانی وصیت نامه شهدای استان در قالب فیلم، مکتب سلمانی در قالب مسابقه کتاخوانی و وصیت نامه حاج قاسم، برگزاری حلقات صالحین با محوریت جبهه مقاومت و مکتب حاج قاسم سلیمانی، نقاشی با موضوع حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

سردار طهماسبی با اشاره به اینکه این مسابقه از طرف معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ دی ماه است و در نهایت به ۱۴ نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط