پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
دومین پویش کتابخوانی «جان فدا» در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: دومین پویش کتابخوانی «جان فدا» در زنجان برگزار می‌شود.

احمد نقیلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همزمان با سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های مختلفی در استان اجرا می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ایجاد انگیزه و حمایت‌های مادی و معنوی از ناشران و انجمن‌های فرهنگی برای تولید اثر در حوزه ایثار و شهادت را با اهمیت ارزیابی کرد و گفت: بسیج تمام ظرفیت‌ها برای کار بیشتر و تولید آثار فاخر، با کیفیت وغنی ضروری است که در این راستا دانشگاه از همه امکانات بهره گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در استمرار برنامه‌های اجرا شده دومین پویش کتابخوانی «جان فدا» در زنجان برگزار می‌شود، افزود: این مسابقه در قالب شاخص‌های مکتب سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی ویژه رده سنی بالای ۷ سال برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه مهلت شرکت در این مسابقه کتابخوانی از ۹ تا ۱۹ دی ماه خواهد بود، گفت: به ۵۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز نقدی اهدا می‌شود.

نقیلو به سایر برنامه‌های دانشگاه در این ایام هم اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه محصولات فاخر، برپایی محافل قرآنی، برگزاری نمایشگاه‌های، مراسم عزاداری و سخنرانی، گرامیداشت ۹ دی ماه، برگزاری انواع مسابقات فرهنگی، چاپ و توزیع وصیت نامه حاج قاسم، شب شعر از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

وی به سایر برنامه‌های فرهنگی اجرا شده توسط دانشگاه آزاد نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری دومین کنگره بین‌المللی شعر «بانوی بلاغت» به ابتکار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و موسسه امامت و مهدوی از دیگر برنامه‌های فرهنگی اجرایی توسط دانشگاه است که با استقبال خوبی مواجه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط