شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
نقل ارومیه، سوغات خوش مزه آذربایجان غربی

نقل و حلوای ارومیه، به عنوان یکی از محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین سوغات استان آذربایجان غربی و به‌خصوص شهر ارومیه می‌باشد. امروز در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع نقل و حلوای ارومیه بپردازیم، تا انتهای این مقاله بی‌نظیر همراه ما باشید...

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ نقل و حلوای ارومیه، به عنوان یکی از محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین سوغات استان آذربایجان غربی و به‌خصوص شهر ارومیه می‌باشد. امروز در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع نقل و حلوای ارومیه بپردازیم، تا انتهای این مقاله بی‌نظیر همراه ما باشید...

نقل ارومیه

نقل ارومیه، معروف‌ترین سوغات این شهر می‌باشد. این شیرینی خوشمزه در طعم‌ها و مغز های مختلف آماده می‌شود اما معروف ترین آنها نقل ابریشمی می‌باشد. نقل‌های گردویی، پسته‌ای، بادامی، فندقی و… از دیگر نمونه‌های این شیرینی خوشمزه می‌باشد که در ادامه به معرفی هر کدام خواهیم پرداخت.

انواع نقل ارومیه

در ادامه به معرفی پر طرفدارترین و انواع نقل ارومیه به ترتیب پر طرفدار بودن آن، نزد مسافران و مردم این شهر خواهیم پرداخت:

نقل ابریشمی بیدمشکی

نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی گل محمدی

نقل پسته‌ای مخصوص

نقل گردویی وانیلی

نقل پسته‌ای وانیلی

نقل گردویی دارچینی

نقل گشنیزی گل محمدی

نقل ابریشمی گل محمدی

و...

اگر فقط ۱ بار به استان آذربایجان غربی مسافرت کرده باشید، امکان ندارد با مغازه‌ها نقل فروشی آشنا نشده باشید. اگر شما هم می‌خواهید این محصول بی‌نظیر با به صورت مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه تهیه کنید، می‌توانید سفارش خرید نقل و حلوای خود را در سایت نقلستان ثبت کنید.

نقل ارومیه، سوغات خوش مزه آذربایجان غربی

حلوای ارومیه

نقل و حلوای ارومیه، ترکیب بی‌نظیر سوغاتی این شهر می‌باشد. حلوای ارومیه نیز در طعم های مختلف قابل تهیه می‌باشد که معروف‌ترین آنها حلوای هویج و حلوای دوشاب (شیره انگور) می‌باشد.

انواع حلوای ارومیه

در این بخش به معرفی انواع حلوای ارومیه به ترتیب فروش بیشتر خواهیم پرداخت:

حلوای هویج با مغز گردو

حلوای شیره انگور (دوشاب)

حلوای گردویی

حلوای پسته ای

لازم به ذکر است که همچنین برای خرید حلوا در طعم های مختلف نیز در هر کجای ایران عزیز که باشید، بدون نیاز سفر به شهر ارومیه، می‌توانید سفارش خود را آنلاین از سایت www.Noghlestan.ir ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

نقل ارومیه، سوغات خوش مزه آذربایجان غربی

خرید اینترنتی سوغات ارومیه

برای خرید آنلاین و اینترنتی سوغات شهر ارومیه، می‌توانید به یک جستجوی ساده در گوگل، فروشگاه‌های نقل و حلوای آنلاین این شهر را پیدا کرده و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. فروشگاه اینترنتی نقلستان که به صورت تخصصی در زمینه فروش آنلاین سوغات استان آذربایجان غربی فعالیت می‌کند. می‌تواند تجربه یک خرید لذت بخش را برای شما فراهم کند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ارومیه قلب آذربایجان ❤ IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    ارومیه قلب آذربایجان❤ یاشاسین اورمیه ❤یاشاسین آذربایجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها