پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
برگزیدگان مسابقه «نماز چیست؟» معرفی شدند

زنجان- دبیر جشنواره قلم جوان استان زنجان گفت: با ارزیابی پاسخ‌های ارسالی؛ برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «نماز چیست؟» معرفی شده و جوایز نقدی به آنها اهدا شد.

حجت‌الاسلام میثم صحبتلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در استمرار سلسله مسابقات سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن ائمه معصومین (ع) این برنامه به صورت مستمر ویژه جوانان و نوجوانان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان هم مسابقه کتابخوانی در استان برگزار شد، اضافه کرد: این مسابقه ویژه رده سنی کودک و نوجوان برگزار شد.

دبیر جشنواره قلم جوان استان زنجان با اشاره به اینکه منبع پاسخگویی به سوالات مربوطه از کتاب «نماز چیست؟» بود، افزود: این کتاب نوشتاری از شهید آیت‏ الله دکتر سید محمد بهشتی است که نخستین بار در زمان حیات آن شهید در سال ۱۳۳۸ منتشر و پس از فاصله‌ای طولانی در سال ۱۳۷۹ تجدید چاپ شده است.

وی با اشاره به اینکه مسابقه مربوطه به صورت پاسخگویی آنلاین برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع ۱۸۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند.

صحبتلو گفت: ریحانه حیدری، علی نظری، ریحانه پور عشقی، رضا پورعشقی، کیمیا ژیانی برندگان سطح یک بودند و محمد بهبودی، حسین قهرمانی، علیرضا شهرستانی، سبحان رحیمی، نرگس زلفی، محمد هادی میرزایی، سید هاجر موسوی، امیرعلی غیاثی، محمد رسولی، سپیده کاظمی هم برندگان بخش قرعه‌کشی این مسابقه کتابخوانی بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط