سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
پویش کتابخوانی «فاطمه فاطمه است» برگزار می‌شود

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) پویش کتابخوانی «فاطمه فاطمه است» برگزار می‌شود.

روح اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای ترویج سیره و سبک زندگی حضرت زهرا (س) پویش کتابخوانی «فاطمه فاطمه است» در زنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این کتاب اثر ارزشمند دکتر علی شریعتی است که در آن به وضعیت زنان در دوره عرب جاهلی و سیره و شخصیت والای حضرت زهرا (س) پرداخته شده است، افزود: علاقمندان می توانند با دانلود فایل pdf کتاب و سوالات در این مسابقه شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای همه مددجویان آزاد است، اضافه کرد: سوالات مربوط به مسابقه نیز از داخل مطالب همین کتاب طرح خواهد شد.

صالحی همچنین از اجرای پویش بهترین جمله در وصف حضرت زهرا (س) خبر داد و گفت: در قالب این پویش هم به نفراتی که بهترین جمله را در وصف بزرگ بانوی اسلام بیان کنند؛ جوایزی در قالب اعزام به سفرهای زیارتی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات فرهنگی به جامعه هدف، گفت: توانمندسازی فکری و فرهنگی نیازمندان یکی از اولویت‌های کمیته امداد بوده و مشاوره به عنوان پایه و اساس توانمندسازی فکری و فرهنگی آنها بسیار موثر است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: بر اساس برآوردهای صورت گرفته در حال حاضر ۱۵ مرکز نیکوکاری فرهنگی به صورت تخصصی فعال است و خدمات مربوطه را به مددجویان ارائه می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط