سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
مجموعه‌ ۴۰ جلدی «ره‌نامه» در خرم‌آباد رونمایی شد

لرستان - همزمان با سراسر کشور از مجموعه‌ ۴۰ جلدی «ره‌نامه» تازه‌ترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی در دانشگاه فرهنگیان لرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد همزمان با سراسر کشور روز سه‌شنبه از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» در دانشگاه فرهنگیان لرستان رونمایی شد.

در این مراسم که با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان برگزار شد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، لرستان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند.

مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه»، که از جدیدترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است جوان مؤمن، دانا و انقلابی را برای طی مسیر بلند و شکوهمند از خودسازی و جامعه‌پردازی به تمدن‌سازی و آمادگی برای ظهور همراهی می‌کند و مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمّدی (ص) را با توجّه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین و از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه و ژرف‌نگر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)، به ترسیم اندیشه و سلوک یک جوان مؤمن انقلابی می‌پردازد.

مجموعه‌ ۴۰ جلدی «ره‌نامه» در خرم‌آباد رونمایی شد

این کتاب‌ها عرصه گسترده‌ای از موضوعات در ساحت‌های اعتقادی، اجتماعی، سبک زندگی، مباحث تربیتی و اخلاقی، سیاسی و انقلابی را در برمی‌گیرند.

این ۴۰ موضوع عبارتند از نماز، معنویت و مسجد، آرمان‌گرایی و بسیج، عاشورا، اخلاق و تربیت، شهروند تراز انقلاب اسلامی، اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی، زندگی جهادی، تمدّن نوین اسلامی، بیداری اسلامی، ولایت و تشیّع، امامان معصوم (ع)، تفکر عقلانیت و آزاداندیشی، پیامبر (ص)، زن و خانواده، عدالت، ولایت فقیه، هویت ملی، قرآن، توحید، دین دنیا آخرت، روشنفکری، فلسطین، بصیرت، نبوت، امام خمینی (قدس‌سره)، رسانه و فضای مجازی، اسلام ناب و اسلام آمریکایی، دشمن‌شناسی، علم و فناوری، مهدویّت، حوزه و روحانیت، کار و تلاش، هنر، سلامت و ورزش، ایمان، آزادی و استقلال، غرب‌شناسی، انقلاب اسلامی، جوان، همسرگزینی و همسرداری.

هر یک از این کتاب‌ها مشتمل بر ۱۰ فصل هستند که فصل اول شامل آیات و روایات، فصل دوم حاوی بیانات حضرت امام خمینی (ره) و هشت فصل دیگر بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است و برای طرح جلد این کتاب‌ها نیز از آثار هنری هنرمندان نگارگر انقلاب اسلامی استفاده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها