یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
مراجعه ۱۸ هزار نفر به کتابخانه امام رضا (ع) شهرستان قاین

خراسان جنوبی- مسئول کتابخانه امام رضا (ع) شهرستان قاین از مراجعه بیش از ۱۸ هزار نفر به کتابخانه امام رضا (ع) این شهرستان در سه ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قائن، محمدباقر صحرائی صبح یکشنبه با بیان اینکه کتابخانه امام رضا (ع) در شهرستان قاین از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی است، اظهار داشت: طی این مدت یک‌هزار و ۲۹۴ نفر عضو جدید این کتابخانه شده‌اند.

وی تصریح کرد: بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ نفر در قالب ۴۷ گروه دانش‌آموزی و دانشجویی از بخش‌های مختلف کتابخانه امام رضا (ع) بازدید کرده‌اند.

صحرائی با بیان اینکه عمده این بازدیدها در هفته کتاب و کتابخوانی بوده است، افزود: عضویت ۲۶۸ نفر به صورت رایگان ماحصل بازدیدهای انجام شده بوده است.

وی بر اهمیت و نقش کتابخانه آستان قدس رضوی در اعتلای فرهنگ مردم قاینات تاکید کرد و اذعان داشت: مردم قاین در سه ماه گذشته ۵۵۰ جلد کتاب به کتابخانه اهدا کرده‌اند.

صحرائی برگزاری ده‌ها جلسه زنگ کتاب، نقد کتاب، کارگاه‌های آموزشی در حوزه کتاب‌خوانی، کامپیوتر و فناوری اطلاعات، قصه‌گویی، شب شعر و برگزاری مسابقات توسط همکاران را از فعالیت های این مجموعه فرهنگی برشمرد.

کتابخانه امام رضا (ع) قاین در دو طبقه با زیربنای ۹۲۰ مترمربع در سال ۱۳۸۶ توسط آستان قدس رضوی در شهرستان قاین به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها