پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
نشست جمع‌خوانی کتاب «من فاطمه هستم»  در ماهنشان برگزار شد

زنجان- نشست جمع خوانی کتاب با عنوان «من فاطمه هستم، دختر محمد (ص)» در کتابخانه شهید رجایی ماهنشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، نشست جمع خوانی کتاب با عنوان «من فاطمه هستم، دختر محمد (ص)» در ماهنشان برگزار شد.

این برنامه با هدف گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اثر مصطفی پورنجاتی به میزبانی کتابخانه عمومی شهید رجایی ماهنشان برگزار شد.

این دوره با معرفی کتاب «من فاطمه هستم، دختر محمد (ص)» برگزار و در آن مباحث طرح شده برای بانوان تشریح شد.

ویژه برنامه کتابخوانی در مراکز کانونی برگزار شد

ویژه برنامه کتابخوانی توسط مربیان مرکز شماره یک، کتابخانه سیار روستایی قره‌پشتلو و کتابخانه سیار روستایی زنجان برای دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس روستاهای چومالی و قندرقا از توابع استان زنجان برگزار شد.

قصه گویی، سرود، معرفی و بلندخوانی کتاب، مسابقه، شعرخوانی و اهدای کتاب به کلیه شرکت کنندگان از برنامه های این طرح بود که با مشارکت ادارات آموزش و پرورش، استاندارد، بخشداری و قرارگاه پیشرفت و آبادانی برگزار شد.

نشست فرهنگی «سبک حجاب فاطمی» برگزار شد

به منظور آشنایی با آموزه‌های حجاب و عفاف و تبیین سبک زندگی فاطمی، نشست فرهنگی «سبک حجاب فاطمی» با حضور اعضای نوجوان کتابخانه عمومی ابوعلی سینا واقع در روستای سنبل آباد سلطانیه برگزار شد.

دوره تربیت مربی فلسفه برای کودکان «فبک» برگزار می‌شود

در راستای آموزش مداوم کتابداران و استفاده از ظرفیت‌های آنان در ارتقای کتابخانه‌های عمومی، دوره تربیت مربی فلسفه برای کودکان «فبک» ویزه کتابداران و فعالین فرهنگی با حضور فرزانه شهرتاش دکترای تعلیم و تربیت اخلاقی و ناشر تخصصی کتاب‌های آموزشی فبک برگزار می‌شود.

فلسفه برای کودکان و نوجوانان (فبک) یا فکرپروری برای کودکان و نوجوانان برنامه‌ای برای آموزش تفکر تأملی و فلسفی است که به پرورش قدرت استدلال، داوری و تمیز در کودکان و نوجوانان می‌پردازد و دست کم، سه گونه تفکر نقادانه، تفکر خلاقانه و تفکر مراقبتی را در ایشان پیشرفت می‌دهد. آموزش فلسفه به کودکان، از جدیدترین رویکردهای آموزش مهارت‌های تفکر به‌ویژه تفکر نقادانه به کودکان و یکی از روش‌های افزایش انواع هوش و تفکر در کودکان است.

مدرس این دوره فرزانه شهرتاش، دکترای تعلیم و تربیت اخلاقی از کره جنوبی و مدرس دوره‌های تربیت مربی فلسفه برای کودکان است و مدیریت انتشارات آموزشی شهرتاش را به عهده دارد؛ توانمندسازی و آموزش مداوم کتابداران و استفاده از ظرفیت‌های آنان در مسیر توسعه کتابخانه‌های عمومی از جمله اهداف برگزاری این کارگاه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط