چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
برگزیدگان دومین جشنواره داستان کوتاه «قلم جوان» تجلیل شدند

زنجان- برگزیدگان دومین جشنواره داستان کوتاه « قلم جوان» تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان؛ دومین جشنواره داستان کوتاه قلم جوان که با همکاری کانون تربیتی و فرهنگی دعوه الحسنی و شهرداری زنجان برگزار شده بود؛ به کار خود پایان داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان در این مراسم با اشاره به اینکه رویکرد شورا و شهرداری اجرای برنامه‌های فرهنگی سازنده در حوزه دانش‌آموزی است، اضافه کرد: خوشبختانه موضوعات این جشنواره مربوط به مسائل ملی و مذهبی بود و با استقبال خوبی هم مواجه شد.

منصور مرادلو با تأکید بر شناسایی استعدادهای برتر در حوزه دانشجویی افزود: قطعاً پرورش استعدادها از سنین کم موجب موفقیت‌های بیشتری خواهد شد.

وی همچنین به موضوع ساخت مراکز فرهنگی در شهرک‌های اغماری شهر زنجان تأکید کرد و گفت: برخی از شهرک‎های نوساخت از جمله پونک و گلشهر جمعیت زیادی دارند اما فاقد مرکز فرهنگی هستند که شهرداری باید در این حوزه آستین همت را بالا بزند.

شهردار زنجان نیز با اشاره به اینکه از ابتدای سال برنامه‌های خوبی در شهر اجرا شده است، اضافه کرد: چندین برنامه فرهنگی و هنری بزرگ و ملی با کمک شهرداری برگزار شده است.

علیرضا فیروزفر افزود: سیاست شهرداری حمایت از جشنواره‌های ملی در استان است و در این باره همکاری‌های متعددی با ارگان‌های همکار صورت گرفته است.

در این جشنواره که با موضوعاتی از قبیل معارف (نماز، امام زمان (عج)، امام رضا (ع) و غیره)، پایداری (حاج قاسم، شهدای مدافع امنیت، دفاع مقدس و غیره)، علمی_تخیلی (ایران ۱۴۲۰، من شهردار هستم، اسطوره زنجانی من و غیره)، شکوه حجاب (مدال فاطمی، برهنگی رسانه و غیره)، طنز و کمدی (من یک سلبریتی هستم، کلاغ نیوزها، رژیم چنج) و بخش آزاد برگزار شد قریب به ۵۰۰ دانش آموز شرکت کردند.

بر اساس آرای داوران در بخش دانشجویی و فرهنگیان معصومه اکبری، سید امیررضا موسوی، آرزو محبی برگزیده شدند.

فاطمه جباری، مهدی نقیلو، مهنا احمدی، نسترن بیگدلی، مهنا تاران، امید شجاعی، فاطمه تاران، زهرا رضائی، بیتا مصطفی نظری، فاطمه ذوالقدر، زهرا الله وردیلو، محمد عرفان اسلامی، صدرا میرمحمد رضایی و مهنا عسگربندلو در بخش متوسطه دوم و حسین جزء روحانی، فاطمه قزلباش، امیر علی بختیاری، فاطمه معجزاتی، فاطمه خان احمدلو، پارسا بیات، مهدی علیشاهی، فاطمه رضایی، اسرا رضایی، راضیه شالی، هلیا قره داغی در بخش متوسطه اول برگزیده شدند.

برگزیدگان مقطع ابتدایی هم شامل امیرعلی حسینی، فاطمه نصیری، امیررضا بحری، امیرحسین رهروی، محمدعلی رضایی، اسرا امیری، محمدعلی کیومرثیان، سید مهدی موسوی، محمد سینا عجملو، معین بهرامی هیدجی، رضا پور عشقی، نرگس دورانی فر، محمدحسام سهرابی، گیلدا عموجانی، امیررضا خالقی، پرنیا محمدی، کوثر امیری و محمدمهدی محمدی بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها