دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
«بچه بچه است!» منتشر شد

کتاب کودک «بچه بچه است!» به قلم بریژیت ونینگر با تصویرگری ایو تارلت و ترجمه سحر طبیب‌زاده از سوی انتشارات میچکا (کودک و نوجوان مبتکران) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کودکان بیش از هرچیز دیگری به محبت و توجه نیاز دارند. با توجه به نیازهایشان دیده می‌شوند و با مهربانی روح‌شان سیر می‌شود: مثل دو بچه قورباغه این کتاب. دو بچه‌قورباغه کاملاً تنها شده‌اند و مادر و پدری در کنارشان نیست؛ چون باباقورباغه غیب شده است و مامان‌قورباغه هم برای پیداکردن او راهی می‌شود و دیگر بازنمی‌گردد. حالا چه اتفاقی برای آن دو بچه‌قورباغه می‌افتد؟ توکا، جوجه‌تیغی و موش کور نمی‌دانند چه کنند. خوشبختانه مامان‌موشی می‌داند چه باید کرد؛ چون بچه بچه است.

این داستان، کتابی اثرگذار درباره جدایی، خداحافظی و آغازی دوباره است. این کتاب نشان می‌دهد که همه کودکان شایسته مهربانی بی‌قیدوشرط هستند.

بخشی از متن کتاب:

آقای جوجه‌تیغی خرخرکنان گفت: «البته می‌دانم که نیت‌تان خیر است، اما شاید بهتر باشد بیشتر فکر کنید. قورباغه‌ها که موش یا موش کور یا توکا نیستند؛ چیزهایی که قورباغه‌ها نیاز دارند با نیازهای ما خیلی فرق دارد! کار آسانی نیست.».

مامان‌موشی فریاد زد: «مسخره است! موضوع خیلی ساده است. بچه بچه است دیگر. همه‌ی بچه‌ها به جایی برای زندگی و بازی نیاز دارند، همین‌طور به غذای خوب و کسی که دوستشان بدارد!».

انتشارات میچکا (کودک و نوجوان مبتکران)، کتاب «بچه بچه است!» به قلم بریژیت ونینگر با تصویرگری ایو تارلت و ترجمه سحر طبیب‌زاده را در ۳۲ صفحه مصور رنگی، شمارگان دو هزار نسخه و به بهای ۹۵ هزار تومان برای کودکان بالاتر از پنج سال منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط