پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
حضور ۳ نماینده از کرمانشاه در جشنواره کشوری قصه‌گویی

کرمانشاه - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه با اشاره به ارسال ۱۸ اثر منتخب در مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی کرمانشاه به تهران، از حضور سه نماینده از کرمانشاه در جشنواره کشوری قصه‌گویی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه، محمد خیاط‌زنجانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی در استان کرمانشاه ۲۰ تا ۲۲ آبان ماه با استقبال خوبی برگزار شد.

وی با اشاره با میزان آثار ارسال شده در جشنواره استانی قصه گویی، افزود: در مرحله مقدماتی تعداد ٨٠٠ اثر شرکت کردند که این آثار مورد داوری قرار گرفتند تا در نهایت ٧١ اثر در مرحله استانی روی صحنه اجرا بروند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: با اجرای آثار اجرایی طی ۲ روز از بین آن ٧١ اثر در بخش‌های مختلف ۱۸ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب و به استان تهران ارسال شد.

وی ادامه داد: در ادامه این و روند جشنواره قصه گویی آثار برگزیده در کل کشور جمع‌آوری شدند و آثار ارسالی به شکل منطقه‌ای داوری شدند و اکنو از مجموع ۱۸ اثر ارسال شده از استان کرمانشاه سه اثر برگزیده برای مرحله کشوری از این استان معرفی شده که برگزیده‌های کشوری در روزهای ۲۶ تا ۳۰ آذر در استان یزد به رقابت خواهند پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها