دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
تعمیر لباسشویی بوش در اهواز

در زمانی که احساس کردید ایراد پیش آمده از سطح تخصص شما فراتر بوده و ممکن است آسیب‌های بیشتری به دستگاه وارد سازید حتماً از کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در اهواز راهنمایی بخواهید.

‌خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ برند بوش یکی از مطمئن‌ترین برندهایی است که می‌توانید برای ماشین لباسشویی و کلیه لوازم برقی خانگی خود انتخاب نمایید. این برند بنا به طراحی‌های زیبا و کیفیت بالای محصولات خود شهرت جهانی پیدا کرده است و شما در ایران امکان خرید از محصولات این برند بی‌نظیر را دارید. اگر در شهر اهواز زندگی می‌کنید و با ایراد در کارکرد لباسشویی بوش مواجه شده‌اید جای نگرانی نیست. کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در اهواز می‌توانند در حل مشکلات این دستگاه به شما کمک کنند.

در ماشین‌های لباسشویی با سیستم طراحی کد خطا برای راهنمایی کاربران در نظر گرفته شده است و به شما کمک می‌کند متوجه شوید کدام بخش از دستگاه شما دچار نقص فنی شده است. امکان دارد استفاده از این کد خطا به شما کمک کند خودتان از پس حل مشکلات ایجاد شده در ماشین لباسشویی تان در بیایید. در زمانی که احساس کردید ایراد پیش آمده از سطح تخصص شما فراتر بوده و ممکن است آسیب‌های بیشتری به دستگاه وارد سازید حتماً از کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در اهواز راهنمایی بخواهید.

بررسی علت نمایش کد خطای E16 یا F16 در ماشین لباسشویی بوش

دو کد خطای E16 یا F16 در ماشین لباسشویی بوش برای زمانی طراحی شده‌اند که بنا بر هر علتی درب ماشین لباسشویی شما درست بسته نشده باشد. در تمام برندهای ماشین لباسشویی طراحی سیستم دستگاه به گونه‌ای است که تا زمانی که درب آن به درستی چفت نشده باشد ماشین لباسشویی شما کار خود را شروع نمی‌کند. در نتیجه طبیعی است با مشاهده این دو کد خطا متوجه توقف کار ماشین لباسشویی نیز شوید. قبل از تماس با افراد متخصص چند مورد را بهتر از خودتان بررسی نمایید.

اول از همه به از شما می‌خواهیم یک بار درب ماشین لباسشویی را باز کرده و بعد محکم‌تر ببندید تا مطمئن شوید ایرادی در بسته شدن در وجود دارد. سپس فضای بین درب را به طور کامل مورد بررسی قرار داده و مطمئن شوید هیچ چیزی مانعی برای بسته شدن درب دستگاه شما ایجاد نکرده است. اگر هنوز هم کد خطا به شما نشان داده می‌شد نوبت به چک کردن قفل درب ماشین لباسشویی می‌رسد و پس از آن باید کارکرد میکروسوئیچ دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. برای تعویض هر یک از این قطعات می‌توانید با کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در اهواز در تماس باشید.

تعمیر لباسشویی بوش در اهواز

بررسی دو کد خطای F17 یا E17 در لباسشویی بوش

دو کد دیگری که در ماشین‌های لباسشویی بوش برای اعلام خطا در کارکرد دستگاه طراحی شده‌اند کدهای خطای F17 یا E17 هستند. نمایش این دو کد خطا زمانی در دستگاه شما اتفاق می‌افتد که بنا به وجود یک اختلال سیستم آبرسانی ماشین لباسشویی دچار مشکل شده باشد و در زمان مناسب آب کافی برای شستشوی لباس‌ها وارد دیگ لباسشویی نشود. قبل از تماس با کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در اهواز مطمئن شوید شیر آب ماشین لباسشویی باز است.

سپس نوبت به چک کردن شلنگ‌های ورودی آب می‌رسد که در پشت ماشین لباسشویی شما قرار گرفته‌اند. پس از اطمینان از سالم بودن موارد گفته شده لازم است مطمئن شوید شیر برقی دستگاه شما سالم بوده و به درستی کار خود را انجام می‌دهد. اگر می‌توانید از یک اهم متر برای بررسی وضعیت شیر برقی استفاده داشته باشید. قطعه دیگری که نیاز به چک کردن دارد سنسور تشخیص سطح آب دستگاه می‌باشد. در مرحله آخر نیز برای بررسی برد الکترونیکی با کارشناسان تعمیر لباسشویی در اهواز تماس داشته باشید.

بررسی کد خطای F18 یا E18 توسط کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در اهواز

دو کد خطای F18 یا E18 مربوط به تخلیه نشدن کامل آب از دیگ ماشین لباسشویی بوش می‌باشند. اگر با هر یک از این دو کد خطا در لباسشویی بوش مواجه شده‌اید لازم است در ابتدا شلنگ تخلیه دستگاه را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید هیچگونه گرفتگی در مسیر وجود ندارد. سپس ارتفاع شلنگ تخلیه را چک کرده و مطمئن شوید حتماً فاصله یک متری از زمین رعایت شده باشد.

با ادامه یافتن مشکل فیلتر تخلیه لباسشویی را از جای خود بیرون آورده و خوب تمیز کنید تا کثیفی زیاد این قطعه مانعی برای عبور آب از دستگاه ایجاد نکرده باشد. پروانه‌های پمپ را چک کرده تا چیزی مانع حرکت آنها نشود. سپس برای اطمینان از کارکرد مناسب پمپ تخلیه این قطعه را مورد بررسی قرار دهید. می‌توانید یک بار ماشین لباسشویی را ریست کرده و اگر باز هم کد خطا به شما نشان داده می‌شد برای چک کردن برد الکترونیکی با متخصصین تعمیر لباسشویی بوش در اهواز تماس بگیرید.

دو کد خطای E29 یا F29 چه زمانی در لباسشویی بوش نشان داده می‌شوند

این دو کد خطا عملکردی شبیه به دو کد خطای دیگر در ماشین لباسشویی بوش دارند و ممکن است بنا به وجود مشکل در سیستم آبرسانی دستگاه به شما نشان داده شوند. در صورت نمایش دو کد خطای E29 یا F29 بهتر از قبل از تماس با کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در اهواز از باز بودن شیر ورودی آب دستگاه اطمینان پیدا کنید.

همچنین شلنگ ماشین لباسشویی را چک کرده و از باز بودن مسیر آب و همچنین عدم خمیدگی و پیچ خوردگی شلنگ در تمام مسیر اطمینان پیدا کنید. مورد دیگری که باید به بررسی آن بپردازیم شیر برقی ماشین لباسشویی می‌باشد و همچنین بد نیست وضعیت سنسور تشخیص سطح آب را نیز نگاهی بیندازید. در مرحله آخر به بررسی برد الکترونیکی می‌پردازیم که باید انجام این کار را به کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در اهواز بسپارید.

تعمیر لباسشویی بوش در اهواز

بررسی کد خطای F61 یا E61 توسط متخصصین تعمیر لباسشویی بوش در اهواز

از دیگر کدهای خط‌های متداولی که ممکن است در لباسشویی بوش با آن برخورد داشته باشید کد خطای F61 یا E61 می‌باشد. در بسیاری از موارد نمایش هر یک از این دو خطا نشان دهنده وجود یک مشکل در اتصالات داخلی دستگاه می‌باشد و نیاز به بررسی دقیق سیم‌کشی‌های ماشین لباسشویی وجود دارد.

بهتر است از یک فرد متخصص بخواهید تمامی اتصالات و سیم‌کشی‌های ماشین لباسشویی شما را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز تعویض نماید. اگر مشکلی در این بخش مشاهده نکردید احتمال دارد نمایش هر یک از این دو کد خطا به دنبال خراب شدن میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی اتفاق افتاده باشد. اگر در این قطعه نیز مشکلی وجود نداشت باید بدانید برد الکترونیکی لباسشویی شما آسیب دیده است که باید تعویض و یا تعمیر آن توسط متخصصین تعمیر لباسشویی بوش در اهواز صورت پذیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها