دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
احداث و بازسازی مراکز کانونی در مصوبه‌های پیشنهادی سفر دوم دولت به گلستان قرار دارد

گلستان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: گنجانده شدن خرید ۱۳ دستگاه خودرو و احداث و بازسازی ۶ مرکز کانون در مصوبه‌های پیشنهادی سفر دوم دولت به استان گلستان با حسن توجه و حمایت استاندار گلستان، قابل‌تقدیر است.

الهه غیناقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، گفت: در آستانه سفر دوم رئیس‌جمهور دولت مردمی سیزدهم، دکتر زنگانه استاندار معزز گلستان در مراسم تقدیر از اعضای برگزیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبرهای مسرت بخشی را به جامعه کانون داد.

وی ضمن قدردانی از نگاه حمایتی استاندار و باور نقش کانون به‌عنوان مددی‌تر نظام تعلیم و تربیت کشور، افزود: دکتر زنگانه در این مراسم ضمن اشاره به اینکه کانون از ظرفیت‌های خودرویی به نحو بهینه استفاده می‌کند، عنوان داشتند که در اختیار قرار دادن ۱۳ دستگاه خودرو برای کانون در مصوبه‌های پیشنهادی سفر دوم دولت به استان گنجانده‌شده است.

الهه غیناقی ادامه داد: پیگیری بازسازی و بهسازی ۳ مرکز کانون در شهرهای گرگان، گنبدکاووس و بندر ترکمن بااعتبار ۴۰ میلیارد تومان، تجهیز ۲ مرکز کردکوی و گالیکش و نیز تخصیص ۵ میلیارد تومان برای سالن تخصصی خانه نجوم از دیگر حمایت‌های ارزشمند استاندار گلستان در دولت سیزدهم در راستای سفر دوم رئیس‌جمهور از کانون پرورش فکری گلستان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در ادامه اظهار کرد: در یک‌صد روز گذشته به یاری خداوند و همکاران پرتلاشم و اعضای مراکز و با تأکید بر نقش خانواده، هویت ایرانی اسلامی، ظرفیت ثمن‌ها، فعالان کودک و نوجوان و مشارکت با سایر دستگاه‌ها، فعالیت‌های متعددی را انجام دادیم.

وی ضمن اشاره به برخی از فعالیت‌ها در ۳ ماه گذشته، افزود: کانون گلستان این افتخار را دارد که در سایه حمایت و تدبیر مسئولان و مربیان توانمندش، هرروز می‌کوشد بیش‌ازپیش بر بالندگی اعضایش بیفزاید و اعضایی که به کانون به‌عنوان خانه‌ای امن نگاه می‌کنند در کنار فعالیت‌های متنوع و کتاب محور، با درخشش در رقابت‌های سالم و ارزنده، برگ زرینی بر افتخارات این استان اضافه کنند.

الهه غیناقی افزود: با توجه به اینکه استان گلستان پایلوت کشور در طرح پاک (پرورش اوان کودکی) است و استاندار گلستان نیز بر ضرورت بهره‌مندی از مربیان آموزش‌دیده برای انتقال مهارت‌ها و مفاهیم از طریق قصه، شعر، بازی، نمایش‌های خلاقانه، کاردستی و تمامی روش‌های غیرمستقیم و جذاب به بچه‌ها تأکیددارند، بر این باورم با هم‌دلی و هم‌افزایی بین دستگاهی و نیز مردم می‌توانیم افق‌های روشنی را برای کودکان گلستانی رقم بزنیم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در پایان با اشاره به اینکه سرنوشت کشور در دهه‌های آینده به وضعیت امروز مهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ها و دبستان‌ها بستگی دارد، گفت: ۱۵ هزار و ۶۳۰ کودک در از خدمات مراکز فرهنگی هنری کانون در حال حاضر بهره‌مند هستند و توسعه زیرساخت‌ها و تعمیر و تجهیز مراکز می‌تواند زمینه ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت بهتر را به مخاطبان بیشتری فراهم کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها