دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
کتاب «تربیت فرزند به سبک فرانسوی» به چاپ دوم رسید

کتاب «تربیت فرزند به سبک فرانسوی» از سوی انتشارات ترجمان به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «تربیت فرزند به سبک فرانسوی» از زبان مادری آمریکایی است که از حکمت فرزندپروری فرانسوی می‌گوید. این کتاب نوشته پاملا دراکرمن روزنامه‌نگار آمریکایی است که در پاریس صاحب فرزند می‌شود. دراکرمن با یک دفترچه یادداشت شروع به تحقیق کرد و به جرقه یک بحث ملی در مورد فرزندپروری منجر شد. کتاب «تربیت فرزند به سبک فرانسوی» که بیش از سه سال تحقیق شده عمیقاً عاقلانه است و به طرز جذابی روایت می‌شود و قرار است به منبعی کلاسیک برای والدین آمریکایی تبدیل شود.

کتاب حاضر در عین آموزنده و کاربردی بودن، از لحن طنز برخوردار است. همچنین صداقت نویسنده نیز در بازگویی تجربیات و یا حتی اشتباهات خود در زمینه‌ی فرزندپروری، موجب می‌شود خوانندگان بیش‌ازپیش جذب مطالب کتاب شده و با نویسنده احساس هم‌ذات‌پنداری داشته باشند. پاملا دراکرمن ضمن شرح روش‌های ویژه‌ی والدین فرانسوی در پرورش فرزندان، انتقادات خود را از شیوه‌های تربیت کودکان در فرهنگ آمریکایی بیان کرده و مخاطبان را از پیامدهای ناخوشایند آن باخبر می‌کند.

دراکرمن در خلال مطالب کتاب «تربیت فرزند به سبک فرانسوی» مخاطب را با زندگی شخصی خود، از ازدواج با همسرش تا عزیمت به فرانسه و بچه‌دار شدن، آشنا کرده و به این ترتیب، به او این امکان را می‌دهد تا شناخت بهتری نسبت به او و دیدگاه‌هایش پیدا کند.

کتاب «تربیت فرزند به سبک فرانسوی» توسط مریم خوشحال‌پور ترجمه شده و انتشارات ترجمان آن را در ۳۰۴ صفحه و به قیمت ۱۹۶ هزار تومان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط