جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
وزیر ارشاد با نماینده ولی فقیه در سمنان دیدار کرد

سمنان- محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود به سمنان، به دیدار حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از سمنان، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم پیش از ظهر جمعه در راس هیئتی وارد سمنان شد و مورد استقبال مقامات استانی قرار گرفت. وی در نخستین برنامه به دیدار حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان رفته است.

قرار است در این نشست دو طرف پیرامون راهکارهای بهره گیری از ظرفیت طلایی انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی رایزنی کنند همچنین به نظر می رسد پیگیری مسائل مرتبط با هنرمندان به خصوص نویسندگان بومی استان از دیگر مباحث مطروحه در این نشست باشد.

اسماعیلی بعد از این مراسم از رویداد ملی بازی سازی در پارک اقتصاد دیجیتال سمنان بازدید خواهد کرد وی قرار است ساعت ۱۵ امروز در مراسم اهدای لوح پایتختی کتاب ایران به استاندار سمنان حضور یابد.

وزیر ارشاد همچنین سخنران محوری مراسم جشن پایتختی کتاب سمنان در فرهنگسرای کومش نیز خواهد بود و پس از این مراسم به بازدید از چایخانه مجتمع کومش رفته و سپس سمنان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها