جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد سمنان شد

سمنان- محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راس هیئتی وارد سمنان شد و مورد استقبال رسمی مقامات استانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگا ر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از سمنان، محمد مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد کابینه سیزدهم ظهر جمعه در راس هیئتی وارد سمنان شد و مورد استقبال رسمی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

استاندار سمنان در این مراسم از وزیر ارشاد استقبال رسمی کرد. اسماعیلی قرار است بعد از مراسم استقبال رسمی از سوی مقامات، به دیدار نماینده ولی فقیه در استان سمنان برود.

گفته می شود محورهای این دیدار انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران، روش های بهره گیری از این ظرفیت، امید افزایی و همچنین حمایت از ناشران و هنرمندان و نویسندگان و مسائل مرتبط با شورای فرهنگ عمومی خواهد بود.

وی همچنین قرار است در مراسم اهدای لوح پایتختی کتاب ایران به استاندار سمنان حضور یافته و سخنرانی کند. مراسم معرفی سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران به صورت رسمی امروز عصر در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار خواهد شد.

قبل از این مراسم وزیر ارشاد به بازدید از یک رویداد بازی سازی در پارک اقتصاد دیجیتال سمنان خواهد رفت.

سمنان امروز در حالی به صورت رسمی لوح پایتختی کتاب ایران را دریافت می کند که سال گذشته نیز نامزد این عنوان بود اما رقابت را واگذار کرد. امسال سمنان از بین ۱۰۰ شهر در مرحله اول و ۱۲ شهر در مرحله دوم به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها