سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
آیین معرفی هنرمند برگزیده جایزه فرهنگی‌- هنری شهید مهدی منصوب برگزار می‌شود

خراسان‌رضوی – آیین معرفی هنرمند برگزیده پنجمین دور از جایزه فرهنگی‌هنری شهید مهدی منصوب، پنجشنبه دوم آذرماه در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، آیین معرفی هنرمند برگزیده از میان نامزدهای پیشنهادی هیات انتخابِ «جایزه فرهنگی‌هنری شهید مهدی منصوب» با حضور جمعی از هنرمندان، پنجشنبه ۲آذر در بولوار معلم، معلم ۱۸، نبش عدل ۱۶، واحد۲ برگزار خواهد شد.

جایزه فرهنگی و هنری شهید مهدی منصوب رویدادی مردمی است که با ابتکار خانواده شهید برای تجلیل از آثار هنری برتر در حوزه انقلاب و دفاع مقدس اهدا می‌شود.

در این رویداد هیئت انتخاب به صورت سالانه از بین نامزدهای مختلف یک نفر را به عنوان هنرمند برگزیده انتخاب و طی مراسمی ساده و مردمی جایزه‌ای متبرک از دست پدر و مادر شهید مهدی منصوب به هنرمند اهدا می‌شود.

در پنجمین دور از این رویداد محمودبازدار به عنوان گرافیست؛ محمدحکم‌آبادی، نویسنده؛ محمدجهان‌پا، کارگردان تئاتر؛ اکرم سادات میرتوانا، تصویرساز؛ نعمت‌الله سرگلزایی، کارگردان و هاشم مسعودی و مجتبی احسانی به عنوان تهیه‌کننده از سوی هیئت انتخاب معرفی شدند.

به گزارش ایبنا؛ شهید مهدی منصوب از هنرمندان خطاطی بود که در اول اسفندماه سال ۶۶، در ۲۴ سالگی و در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها