پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
۳۰۰ جلد کتاب به کتابخانه شهدای مهر ملکشاهی ایلام اهدا شد

ایلام- ناشر و مؤلف پیشکسوت ایلامی گفت: ۳۰۰ جلد کتاب از سوی این مجموعه انتشاراتی و مؤسسه خیریه الزهرا به کتابخانه‌ شهدای مهر ملکشاهی اهدا شد.

حبیب‌الله محمودیان، باستان‌شناس و ناشر پیشکسوت ایلامی، به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: ۳۰۰ جلد کتاب از سوی این مجموعه انتشاراتی و مؤسسه خیریه الزهرا به کتابخانه شهدای مهر ملکشاهی اهدا شده تا سهمی اندک در توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این منطقه داشته باشیم.

وی ادامه داد: اهدای کتاب، یک سنت حسنه و ماندگار است و در انتشارات زاگرو تلاش داشته‌ایم به تناوب و در طول سال، تعدادی از کتاب‌های این انتشارات را در موضوعات مختلف در میان جوامع مختلف هدف اهدا و توزیع کنیم.

محمودیان ادامه داد: هفته کتاب، فرصتی مناسب و مطلوب است تا فرهنگ اهدای کتاب و تجهیز کتابخانه ها نهادینه و ارتباط میان مردم با کتاب تقویت شود.

مؤلف پیشکسوت ایلامی ادامه داد: با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بهتر می‌توان هویت ایرانی و اسلامی را در میان مخاطبان تقویت کرد.

به گزارش ایبنا؛ حبیب‌الله محمودیان، متولد ۱۳۲۹ در شهر ایلام، فارغ‌التحصیل مقطع دکتری رشته باستان‌شناسی پیش از تاریخ ایران و عضو هیات علمی دانشگاه، از چهره‌های مطرح علمی، ادبی و پژوهشی ایلام است. وی تاکنون بیش از ۸۰ عنوان کتاب تألیف، ترجمه و منتشرکرده و در طول بیش از ۵۰ سال فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، موفق به انجام ده‌ها پروژه و طرح پژوهشی و مطالعاتی و نیز تألیف ده‌ها مقاله در عرصه باستان‌شناسی، تاریخ، تمدن و فرهنگ ایران‌زمین و مسائل تعلیم و تربیت شده که در مجلات تخصصی ملی و بین‌المللی چاپ و منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها