پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
برگزاری کارگاه کتاب‌سازی در مراکز کانون پرورش فکری استان البرز

البرز - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های متنوعی از جمله کارگاه کتاب سازی را در مراکز خود انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری گتاب ایران (ایبنا) در کرج، برگزاری کارگاه کتاب سازی، برپایی نمایشگاه فعالیت‌های کتاب‌محور، برگزاری ویژه برنامه برای کودکان بنیاد خیریه «دست‌های مهربان‌» از جمله برنامه‌هایی است که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در هفته کتاب و کتابخوانی اجرا خواهد شد.

در نمایشگاه فعالیت‌های کتاب محور مراکز کانون استان البرز مقرر است آثار تولیدی اعضا و مربیان مراکز مختلف کانون جمع‌آوری و در معرض دید علاقه مندان قرار گیرد. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۳۰ آبان همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ به مرکز شماره ۲ کانون کرج، واقع در شاهین ویلا، خیابان قلم، خیابان ششم غربی مراجعه کنند.

برگزاری کارگاه کتاب‌سازی در مراکز کانون پرورش فکری استان البرز

برپایی نمایشگاه کتاب در مدارس به همت مرکز مجتمع کانون کرج

مربیان مرکز مجتمع کانون کرج نیز با همکاری مسئول فروشگاه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب‌های مناسب را با توجه به گروه سنی برای دانش آموزان مدارس مختلف انتخاب و پس از هماهنگی با مدیران مدارس، ضمن برپایی نمایشگاه، این کتاب ها را به دانش آموزان معرفی می‌کنند.

از دیگر فعالیت‌های این مرکز در هفته کتاب می توان به برگزاری ویژه برنامه برای کودکان بنیاد خیریه «دست‌های مهربان» اشاره کرد که روز گذشته اجرا شد. در این برنامه فعالیت‌های مختلفی از جمله قصه گویی با ابزار، کار خلاق و شعرخوانی برای این کودکان اجرا شده است.

در حاشیه این مراسم فعالیت‌های قصه گویی، بازی، نمایش فیلم، معرفی کارگاه سفال و نقاشی، شعرخوانی انجام شده است.

پخش پویانمایی «کتاب‌های پرنده»، کتابخوانی و قصه‌گویی قصه «رستم و سهراب» از دیگر برنامه های اجرا شده در مرکز شماره سه کانون البرز بوده است. همچنین جمعی از اعضای این مرکز نیز با تولید ویدیوهای کوتاه و انتشار آن در فضای مجازی، هفته‌ی کتاب و کتابخوانی را گرامی می‌دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها