چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸
نمایشگاه کتاب طارم با ۴۰ درصد تخفیف دائر شد

زنجان- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم گفت: نمایشگاه کتاب طارم با ۴۰ درصد تخفیف برای بازدیدکنندگان دائر شد.

منوچهر شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همزمان با هفته کتاب نمایشگاه کتاب شهرستانی در مجتمع فرهنگی و هنری شهید بهشتی آببر دایر شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور ۳۰ ناشر از سراسر کشور دایر شده است، اضافه کرد: تعداد کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه بیش از ۷۰۰ عنوان تخصصی و ۵ هزار جلد به صورت عمومی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم گفت: کتاب‎های عمومی این نمایشگاه شامل کتاب‌های قرآنی، مذهبی، پزشکی، ادبی، روانشناسی، داستان، فلسفی، علمی، تاریخی، کودک و نوجوان، عمومی، اجتماعی، خانه داری، پزشکی، کودک و نوجوان، علمی است.

شعبانی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا ۲۸ آبان ماه یعنی پایان هفته کتاب دایر خواهد بود، افزود: کتاب‌های نمایشگاه با ۴۰ درصد تخفیف به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی و هنری بینات اشراق زنجان و شورای اسلامی و شهرداری آب بر و در مراکز بخش ها با همکاری بخشداری‌ها در حال برگزاری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم به سایر برنامه‌های این شهرستان به مناسبت هفته کتاب اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی، تجلیل از کتابداران برتر شهرستان از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته کتاب اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط