چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
اهدای کتاب به خانه‌های محیط زیست لرستان

لرستان - همزمان با دومین روز از سی‌ویکمین دوره هفته کتاب از سوی جهاد دانشگاهی لرستان به خانه‌های محیط زیست لرستان کتاب اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، مراسم اهدای کتاب به خانه‌های محیط زیست لرستان از سوی جهاد دانشگاهی این استان به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، روز چهارشنبه برگزار شد.

علی سالاروند، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: همه در قبال محیط زیست وظیفه داریم و یکی از وظایف ما ارائه طرح‌های ماندگار برای حفاظت از آن در برابر ناملایمات خود بشر است که در ابتدایی‌ترین حالت از تنه درختان برای ساخت کاغذ استفاده می‌شود که این امر نیز به راه‌حل علمی نیاز دارد.

سالاروند تأکید کرد: باید خانه‌های محیط زیست و فناور را به کتاب و مقوله کتابخوانی عجین کرده و به آن‌سو سوق دهیم، چراکه کتاب چراغی است که راه علم و علم‌اندوزی را برای جوانان ما فراهم خواهد کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به اینکه خانه محیط زیست برای اولین بار در جهاد دانشگاهی لرستان افتتاح شده که امروز به یک مدل ملی تبدیل شده است، بیان کرد: خانه فناور محیط زیست نیز برای اولین بار در استان ما افتتاح شده که در حال حاضر ۲۰ طرح فناورانه به شورای پژوهش و فناوری رسیده و با پشتوانه مالی صندوق ملی حفاظت محیط زیست قابلیت اجرایی شدن دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها