دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
آئین تجلیل از فعالان و خادمان حوزه کتاب، در هفته کتاب در ایلام برگزار می‌شود

ایلام- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ضمن تشریح برنامه‌های هفته کتاب گفت: همچون سال‌های گذشته، آئین تجلیل از فعالان و خادمان حوزه کتاب و چاپ و نشر، در این هفته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، علی هوشمند، ضمن تشریح برنامه های هفته کتاب گفت: همچون سال های گذشته، آئین تجلیل از فعالان و خادمان حوزه کتاب و چاپ و نشر، در این هفته برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: این آئین، یکی از برنامه‌های مهم اداره‌کل در هفته کتاب است که در آن از ناشران، مؤلفان، مروجان و خیرین حوزه کتاب، نویسندگان، کتابفروشان، ویراستاران، طراحان، تلاشگران حوزه کتاب، تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای گمنام شهر ایلام و تجدید عهد و میثاق با شهدای عزیز، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام و دیدار با ناشران و اصحاب قلم از برنامه‌های دیگر این اداره‌کل در سی و یکمین دوره هفته کتاب است.

مدیرکل دستگاه فرهنگی استان ادامه داد: بازدید از کتابخانه ها و کتابفروشی‌های شهر ایلام و رونمایی از تازه‌های نشر، کتابگردی، نقد و بررسی کتاب نیز در این هفته اجرا خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با هدف سیاست برون‌سپاری، اجرای برنامه های کتاب‌محور را به «موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام» واگذار کرده است.

سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم تا سی ام آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها