یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
برپایی میز خدمت اداره‌کل کتابخانه های عمومی در مصلای کرمان

کرمان- در آستانه سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، میز خدمت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در محل مصلی نماز جمعه کرمان برپا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، میز خدمت با هدف معرفی کتابخانه ها، جذب عضو و ارائه خدمات کتابخانه ای در میز خدمت جهادی با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و همکاران عضو پایگاه بسیج شهید آوینی اداره کل کتابخانه های عمومی برگزار شد.

در این مراسم به نمازگزاران کتاب اهدا و راهنمایی های لازم در خصوص خدمات کتابخانه های عمومی استان انجام شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی در حاشیه این مراسم گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان برنامه های فرهنگی، ترویجی و تبلیغی را برای پویایی بیشتر کتابخانه ها، افزایش عضو و امانت و ارتقا فرهنگ مطالعه در دستور کار دارد.

برپایی میز خدمت اداره‌کل کتابخانه های عمومی در مصلای کرمان

احمد وفائی افزود: با همکاری نهادها، دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد این برنامه ها پیگیری می شود و این برنامه هم با همکاری ستاد نماز جمعه و بسیج کارمندان استان در مرکز استان و برنامه های مشابه دیگر در شهرستان ها برگزار شده است.

به گزارش ایبنا، علاوه بر میزخدمت اداره کل کتابخانه ها در مصلای نماز جمعه مرکز استان و دیدار چهره به چهره با مردم، در محل اقامه نماز جمعه سایر شهرستان ها نیز اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها