شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
انتشارات به‌نشر با ۶۰۰ اثر در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز حضور دارد

آذربایجان شرقی - به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)، با ارائه ۶۰۰ اثر از تازه‌های نشر، پرفروش‌ها و آثار برگزیده در نمایشگاه کتاب تبریز حضور فعالی یافته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در تبریز، خلیل پورزرندی مدیر توسعه بازار و بازرگانی انتشارات به‌نشر به جزئیات حضور این انتشارات در نمایشگاه کتاب تبریز اشاره کرد و گفت: انتشارات به‌نشر در کنار ناشران داخلی و خارجی با عرضه کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان، رمان و ادبیات دینی بزرگسال، قرآن و ادعیه و … در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز حضور دارد. همچنین در این نمایشگاه علاوه بر ارائه آثار انتشارات به‌نشر، ۱۵۰ عنوان کتاب از بنیاد پژوهشهای اسلامی و ۸۰ اثر از مرکز جوانان آستان قدس رضوی نیز در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

او ادامه داد: کتاب‌های «مردی که همه چیز می‌دانست»، «صادقانه»، «ماجرای عجیب در بغداد»، «ماجراهای من و نقاشی‌هایم» و «سه داستان کوتاه» و… از تازه‌های نشر انتشارات به‌نشر ارائه شده در نمایشگاه است که به قلم مریم بصیری، سهیلا عبدالحسینی، سید سعید هاشمی، ابراهیم حسن بیگی و ️فرهاد حسن‌زاده نوشته شده است.

پورزرندی نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز را بزرگترین رویداد فرهنگی غرب کشور دانست و افزود: این نمایشگاه امسال بعد از چهار سال وقفه به عرضه گسترده کتاب به صورت متمرکز و دسته بندی موضوعی می‌پردازد که درآن به مسئله عفاف و حجاب به عنوان بخش ویژه پرداخته شده است که آثار به‌نشر نیز در این بخش ارائه شده است. در این نمایشگاه نیز بُن حمایتی بر اساس خرید ارائه می‌شود و به همه خریداران هنگام ثبت فاکتور اختصاص می‌یابد.

پورزرندی با اشاره به تعدد فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب به‌نشر افزود: نظر به تجربه و تخصص راهنمایان کتاب شاغل در کتابفروشی‌های به‌نشر، تعدادی از این نیروهای زبده و باسابقه، به تبریز اعزام شده و همراه خانه کتاب و ادبیات ایران، در انتخاب و خرید کتاب به خریداران خدمت می‌کنند.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز به ابتکار خانه کتاب و ادبیات ایران برای نخستین بار به صورت یکپارچه تدارک دیده شده، از ۱۷ آبان ماه در نمایشگاه بین‌المللی شهر تبریز سالن آذربایجان دایر شده و از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب تا روز یک شنبه ۲۱ آبان پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها