شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
۴۳۰ ویژه برنامه هفته کتابخوانی در استان سمنان برگزار می شود

سمنان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از برگزاری ۴۳۱ عنوان برنامه همزمان با فرا رسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، محمد طاهریان صبح شنبه، در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان بیان کرد: ۴۳۱ عنوان برنامه همزمان با فرا رسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی در سراسر استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طی هفته کتاب و کتابخوانی در سراسر استان سمنان ۳۵۶ برنامه کتابخانه‌ای و ۷۵ ویژه‌برنامه استانی و شهرستانی برگزار می شود، تاکید کرد: این برنامه ها در مجموع ۴۳۱ ویژه برنامه ریز و درشت هفته کتابخوانی را در استان شکل می دهند.

عضویت رایگان کتابخانه

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان از عضویت رایگان کتابخانه ها در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ آبان ماه خبر داد و گفت: مردم می توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه محل سکونت خود به‌صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی شوند.

طاهریان گفت: روز گذشته در نماز جمعه سمنان نیز میزخدمت کتابخانه های عمومی برگزار و علاوه بر راهنمایی و ترویج مطالعه در بین مردم، از داوطلبان به صورت رایگان ثبت نام عضویت کتابخانه های عمومی سمنان نیز به عمل آمد.

وی در ادامه افزود: در زمینه نهضت تجهیز کتابخانه‌های عمومی کشور در دولت سیزدهم با پشتیبانی شخص رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد ایجاد بخش‌ها و خدمات به‌روز و متنوع هستیم از سوی دیگر تسهیل در دسترسی آسان به کتاب و کتابخانه‌های عمومی از جمله اقدامات بسیار خوب صورت گرفته در دولت سیزدهم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها