چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
اولین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «گفتمان مقاومت در ادبیات فارسی» برگزار شد

آذربایجان‌غربی- نشست تخصصی «گفتمان مقاومت در ادبیات فارسی» به‌همراه بررسی کتاب‌های ترجمه و تألیف به زبان فارسی در حوزه مبارزه با صهونیستم در شهرستان خوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، اولین نشست تخصصی گفتمان مقاومت در ادبیات فارسی، به‌همراه بررسی کتاب‌های ترجمه و تألیف به زبان فارسی در حوزه مبارزه با صهونیستم در کتابخانه عمومی «حکمت» شهر ایواوغلی از توابع شهرستان خوی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، هادی درستی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خوی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان مراسم، برگزاری این نشست‌ها را در راستای جهاد تبیین عنوان کرد و هدف از آن را تبیین افکار عمومی در خصوص اتفاقات اخیر غزه و جنایات رژیم صهیونیستی دانست.

بخشدار ایواوغلی نیز ضمن تشکر از برگزاری این گونه مراسم در شهر ایواوغلی، برگزاری چنین مراسمی در شرایط فعلی را ضروری و مهم دانست و بر تداوم این نشست‌ها در راستای آشنایی جامعه با تاریخ سرزمین فلسطین و نحوه شکل گیری غده سرطانی اسرائیل، تاکید داشت.

حجت الاسلام مهران قاسمی به بررسی کتاب «هفت روایت خصوصی از امام موسی صدر» اثر حبیبه جعفریان پرداخت و گفت: این کتاب، هفت روایت از زندگی امام موسی صدر از دیدگاه همسر و فرزندان و نزدیکان می‌پردازد و درباره ویژگی‌های اخلاقی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وی است.

به گزارش ایبنا؛ در انتهای مراسم از زحمات مسئول کتابخانه حکمت و ریاست دادگستری شهر ایواوغلی تقدیر بعمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها