چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
برگزاری نمایشگاه در کانون‌های مساجد به مناسبت هفته کتاب

زنجان- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان گفت: نمایشگاه کتاب در کانون‌های مساجد زنجان برگزار می‌شود.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همزمان با هفته کتاب برنامه‌های متنوعی در استان اجرایی خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه هریک از کانون‌های مساجد استان به فراخور ظرفیتی که دارند؛ میزبان برنامه‌های هفته کتاب خواهند بود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته کتاب با شعار سی‌ویکمین «آینده خواندنی است» اجرا می‌شود، تصریح کرد: در همین راستا نمایشگاه کتاب در کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.

اسلامی افزود: همچنین به صورت ویژه در در مصلای نماز شهر قیدار هم با همکاری یکی از کانون‌های مساجد این شهرستان نمایشگاه کتاب شهرستانی دایر خواهد شد.

وی از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته کتاب را تجلیل از کتابداران عنوان کرد و گفت: همچنین در این ایام کتاب هایی با موضوعات دینی و اعتقادی به ائمه جماعت استان اهدا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان افزود: در حال حاضر ۳۸۶ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان فعال است که ۷۳ باب از آنها دارای کتابخانه مخزن دار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط