پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پای صحبت مردم سنندج نشست

کردستان _ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه در سفر به استان کردستان در پیاده‌راه فردوسی سنندج با مردم این شهرستان دیدار و پای صحبت آن‌ها نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، محمدمهدی اسماعیلی در ادامه برنامه‌های خود در سفر به سنندج بین مردم حاضر و پاسخگوی درخواست‌های آنها شد.

وی در این دیدار مردمی در پاسخ به درخواست نویسنده‌ای که مسئله خود را مطرح کرده بود، گفت: در این سفر رییس صندوق هنر همراه بنده است و مشکل را حل می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به کردستان از پروژه تالار مرکزی سنندج، کتابخانه‌های امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و فردوسی سنندج بازدید و سال‌ها تلاش و خدمت پیشکسوت حوزه دف‌نوازی کردستان را ارج نهاد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پای صحبت مردم سنندج نشست

دیدار با جمعی از اعضای جبهه فرهنگی استان کردستان و اصحاب فرهنگ و هنر استان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر محمدمهدی اسماعیلی به کردستان است.

رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور نخست و افتتاح ۱۶ کلان پروژه، صبح پنجشنبه وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیران کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می‌کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پای صحبت مردم سنندج نشست

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها