شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
برگزاری بزرگداشت آیت‌الله فاضلیان در همدان/ اعضای شورای اجرایی با وزیر ارشاد دیدار می‌کنند

همدان _ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری بزرگداشت آیت‌الله فاضلیان در همدان خبر داد و گفت: قرار است اعضای شورای اجرایی برای هماهنگی‌های لازم با وزیر ارشاد دیدار کند.

مسعود ویژه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، از برگزاری بزرگداشت آیت‌الله فاضلیان در همدان خبر داد و اظهار کرد: به همت انجمن آثار و مفاخر ملی و به منظور پاسداشت مقام عالم ربانی آیت‌الله سید رضا فاضلیان، کنگره گرامیداشت ایشان سال آینده در همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: تاکنون سه جلسه در خصوص تشکیل شورای اجرایی این آیین نکوداشت برگزار شده است و به زودی شورای سیاستگذاری ملاقاتی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهند داشت.

وی بیان کرد: مدیران انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه ملایر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل صدا و سیما و نماینده استاندار همدان، و جمعی از شخصیت‌های حقیقی به همراه استادانی از حوزه‌های علمیه همدان و قم اعضای شورای اجرایی کنگره نکوداشت آیت الله سید رضا فاضلیان را تشکیل می‌دهند.

وی تاکید کرد: در بزرگداشت چهره‌هایی چون آیت‌الله فاضلیان باید کوشش شود به طوری که این چهره‌ها ابتدا در شهر و استان محل سکونت خود به خوبی شناسانده شوند و در ادامه در سطوح ملی و فراملی جایگاه و اهمیت آنان برای همگان تبیین شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها