شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
برنامه‌های هفته کودک با اولویت مناطق محروم اجرا شد

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: در راستای اجرای عدالت آموزشی، برنامه‌های کانون پرورش فکری با اولویت مناطق محروم اجرا شد.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: در همین راستا برنامه‌های مرکز علوم و نجوم در ایام هفته ملی کودک با اولویت مناطق روستایی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این برنامه‌ها با همکاری کتابخانه سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به مدت دو روز اجرا شد، اضافه کرد: برگزاری برنامه رصد خورشید، اجرای بازی‌های محلی، برگزاری کارگاه سیستم زمین، ماه، خورشید، معرفی کتاب، قصه‌گویی از جمله این برنامه‌ها بود.

عیسی‌خانی تصریح کرد: رصد خورشید، اجرای بازی‌‎های محلی در حیاط مدرسه، اجرای برنامه قصه‌گویی با موضوع شادی و زندگی با شعار هفته ملی کودک «کودکی بهتر، زندگی بهتر» از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته ملی کودک بود.

وی با اشاره به اینکه در راستای ترویج فرهنگ مطالعه نیز جشن قصه‌گویی و برنامه سفیران قصه گویی اجرا شد، اضافه کرد: اجرای برنامه حافظ‌خوانی، پخش و نقد فیلم‌های نجومی، شعرخوانی کاردستی و نمایش خلاق، بازی‌های گروهی و مسابقات حضوری، معرفی کتاب، معرفی شخصیت، معرفی وقایع در مرکز علوم و نجوم نیز از سایر برنامه‌های این مرکز در هفته ملی کودک بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۸ مرکز کانونی در استان زنجان فعال است، افزود: تلاش کانون بر این بود که در هفته کودک از ظرفیت همه این مراکز برای اجرای برنامه‌های مختلف استفاده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط