دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۸۸ - ۰۹:۳۰
«وضعیت اسف‌بار پسران» در بازار نشر

دفتر نشر معارف در راستای نقد ایده‌ها و عملکرد جریان سلطه جهانی در حوزه خانواده، تلخیص و ترجمه‌اي از کتاب «پسران رها شده» اثر «لئونارد ساکس» را در كتابي با عنوان «وضعیت اسف‌بار پسران» به همت نرگس‌السادات چاوشی منتشر كرد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي دفتر نشر معارف، نویسنده این کتاب پزشک خانواده، پژوهشگر روان‌شناسي، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی موسسه ملی آموزش‌های عمومی غیر مختلط(nasspe) و کارشناس برنامه‌های متنوع شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیون است.

این کتاب به ارايه و بررسي جدیدترین پژوهش‌ها و تجربه‌های گسترده درباره پسران و خانواده‌های آنان در غرب اختصاص دارد.

دفتر نشر معارف پیش‌ از این، کتاب «فمینیسم در آمریکا تا سال 2003» تلخیص و ترجمه کتاب «نبرد علیه پسران» نوشته دکتر «کریستیا هوف سومرز» دانشیار فلسفه دانشگاه کلارک و عضو موسسه آمریکن انترپرایز را منتشر کرد.

این نشر همچنين در زمینه نقد فمنیسم و وضعیت خانواده‌ها در غرب تاکنون کتاب‌های «عریان‌ کردن فمینیسم»، «تأثیر فمنیسم بر دختران در غرب»، «تأثیر فمنیسم بر فروپاشی حکومت‌ها»، «دختران به عفاف روی می‌آورند»، «دروغ‌هایی که زنان باور می‌کنند و حقایقی که آنها را آزاد می‌کند»، «جنگ علیه والدین»، «فمنیسم؛ راه یا بی راه» و ... را منتشر کرده است. 

کتاب «وضعیت اسف‌بار پسران» از سوي دفتر نشر معارف در شمارگان 3000 نسخه،  272 صفحه و بهاي 25000 ريال در قطع وزیری منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط