سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۵
ارايه 118 اثر آيت‌الله جوادي آملي در نمايشگاه قرآن

موسسه فرهنگي ـ تحقيقاتي اسراء كه به چاپ و انتشار تأليفات و مجموعه بيانات آيت‌الله جوادي آملي مي‌پردازد، با 118 كتاب از تأليفات اين مرجع عاليقدر شيعي در هفدهمين دوره از نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم شركت كرده است.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اثر برگزيده غرفه اسراء، مجموعه تفسير ترتيبي «تسنيم» است كه تاكنون انتشار آن به جلد شانزدهم رسيده است. اين مجموعه در جشنواره نوآوري و شكوفايي سال گذشته، موفق به كسب رتبه نخست و از طرف مرکز فرهنگی آسیا اقیانوسیه یونسکو( ACCU ) نيز به عنوان اثر برتر شناخته شد.

تفسير موضوعي 17 جلدي آيت‌الله جوادي آملي از ديگر آثار اين غرفه اسراء در نمايشگاه قرآن است. هريك از جلدهاي اين مجموعه با عنواني مجزا نظير جامعه در قرآن، هدايت در قرآن، فطرت در قرآن، وحي در قرآن، نبوت در قرآن و توحيد در قرآن تهيه و تنظيم شده‌اند.

مجموعه پنج جلدي «ادب فناي مقربان» كه شرح زيارت جامع كبير است و پيش‌بيني مي‌شود انتشار آن به جلد دهم برسد، همراه با كتاب‌هاي «فلسفه صدرا»، «زن در آيينه جلال و جمال»، «رحيق مختوم» و «شميم ولايت» از ديگر آثار آيت‌الله جوادي آملي در هفدهمين نمايشگاه قرآن به حساب مي‌آيند.

اين موسسه غرفه ديگري نيز در بخش حوزوي نمايشگاه قرآن كريم دارد كه در آنجا يكي از محققان و شاگردان آيت‌الله جوادي آملي ضمن معرفي مجموعه آثار و انديشه‌هاي اين مرجع ديني، به پاسخگويي پرسش‌هاي بازديدكنندگان مي‌پردازد.

نرم‌افزارهاي موسسه اسراء نيز در بخش رسانه‌ها عرضه مي‌شود. همچنين تمامي كتاب‌هاي موسسه فرهنگي ـ تحقيقاني اسراء با 20 درصد تخفيف در اختيار علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد.

هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم تا 23 شهريور ماه از ساعت 16 تا 23 و روزهاي تعطيل از ساعت 14 تا 23 در مصلاي امام خميني(ره) پذيراي علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط