شنبه ۳ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۴
برنامه‌های مراکز ستادی حوزه هنری در مرداد اعلام شد

اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه هنری، برنامه‌های مراکز ستادی حوزه هنری شامل برگزاري شب شعر، نشست‌هاي ادبي و كارگاه‌هاي آموزشي و برپايي نمايشگاه نقاشي، نمايش تئاتر و فيلم سينمايي را در ماه مرداد اعلام کرد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، تالار اندیشه در نخستین روز از مرداد، میزبان یکصد‌ و هشتاد و چهارمین برنامه «شب خاطره» بود ، همچنین آخرین یک‌شنبه این ماه طبق روال همیشگی، این تالار میزبان شب شعر طنز «در حلقه رندان» است.

سالن شماره ۲ تالار اندیشه حوزه هنری که به طورمعمول به برپایی همایش‌ها و نشست‌های فرهنگی و هنری اختصاص دارد، در این ماه نیز میزبان سلسله نشست‌های حوزه ادبیات،ادبیات طنز و حوزه شعر و رسانه با حضور استادانی چون علی معلم دامغانی است.

سالن استاد هادی شفاییه که سالن اختصاصی انجمن عکاسان  حوزه هنری است نیز همانند گذشته در «عصرهای چهارشنبه» هر هفته مباحث تخصصی حوزه عکاسی را با حضور اعضای خود پیگیری خواهد کرد.

در سالن جلسات شعر و داستان که در طبقه دوم ساختمان قدیمی حوزه هنری واقع است، کارگاه‌های آموزشی در حوزه شعر نو، رمان، نقد داستان و رمان، جلسات عمومی شعر و شعرخوانی با حضور افرادی چون رضا رهگذر و سید ضیاء‌الدین ترابی برپا می‌شود.

نگارخانه ابوالفضل عالی واقع در طبقه همکف ساختمان ستادی که از روزهای آخر تیر نمایشگاه نقاشی ناصر سیفی در آن گشایش یافته بود، تا اواسط مرداد میزبان علاقه‌مندان آثار این هنرمند تجسمی حوزه هنری و عرصه نقاشی است و پس از این نمایشگاه، از ۲۶ مرداد آثار هنرمند عراقی «ابوحیدر» در این نگارخانه به نمایش در خواهد آمد.

تماشاخانه مهر از نخستین روز مرداد نمایش یک داستان عامیانه به کارگردانی آرش عباسی را برای اجرا به روی صحنه برده است، همچنین در فضای باز تماشاخانه مهر نیز نمایش «بازی خانه» کاری از هنرجویان هنرستان سوره و نمایش «ترانه آب» به کارگردانی احسان جانمی، اجرا می‌شوند.

سینما تک سپیده و سینما آزادی هم چون همیشه به نمایش فیلم‌های مطرح تاریخ سینما وهمچنین نمایش فیلم‌های کوتاه در قالب برنامه‌های مستمر «سینما تک» و «سینما فردا» خواهند پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط