جمعه ۲ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۰
«مجموعه مطالعات موردي جعل و کلاهبرداری» كتاب شد

«مجموعه مطالعات موردي جعل و کلاهبرداری» در كتابي با همين عنوان به كوشش معاونت آموزش قوه قضاييه تدوين و از سوي انشتارات جنگل روانه بازار كتاب شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، نويسندگان این مجموعه كه از متون آموزشی ویژه مشاغل قضایی به شمار مي‌آيد، كوشيده‌اند در تدوین و سازما‌ن‌دهی مطالب اين اثر از روش‌های علمی استفاده کنند.
شيوه و بناي پژوهش و تأليف در اين اثر، مطالعه موردی است. اين روش در حوزه حقوق کاربرد فرواني در ایجاد رابطه‌ ميان نظریه، رویه قضایی، نیازهای عملی کار قضایی و مواد قانون دارد.

اين مجموعه با فراهم كردن مجال طرح و ارايه نظرات متفاوت در مسایل قضایی، امكان ارزيابي نظرگاه‌های مختلف را براي خواننده تخصصی ايجاد مي‌كند و از این رهگذر توان او در استنباط و تحلیل مطالب را افزايش مي‌دهد.

با مطالعه اين اثر همچنين مي‌توان به چگونگی پیدایش مباحث بین رشته‌ای، مطالعات قضایای مدنی و کیفری و نحوه ارتباط بین حوزه‌های قوانین شکلی و ماهوی پي‌برد. 

چاپ اول كتاب «مجموعه مطالعات موردي جعل و کلاهبرداری» در شمارگان 5000 نسخه، 151 صفحه و بهاي 25000 ريال از سوي انتشارات جنگل و با همكاري انتشارات جاودانه روانه بازار كتاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط