چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۳
كمك هزينه سفر عمره براي برگزيدگان طرح قرآني نسيم انس

معاون پرورشي سازمان آموزش و پرورش استان قم از اختصاص كمك هزينه سفر عمره مفرده به برگزيدگان طرح قرآني نسيم انس خبر داد و گفت: ‌اين كمك هزينه به نفرات برتر طرح قرآني نسيم انس تعلق مي گيرد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي معاونت پرورشي و تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش،‌ ناصر حمزه‌اي با اشاره به اجراي اين طرح در فصل تابستان، افزود: طرح فراگير آموزش قرآن از طريق راديو ويژه دانش آموزان، فرهنگيان و والدين همه روزه روي موج «اي. ام »رديف 58 كيلوهرتز و «اف. ام» در مراكز استان‌ها پخش مي‌شود. 

وي در ادامه يادآور شد: طرح نسيم انس تمامي دانش‌آموزان، اوليا و فرهنگيان را دعوت مي‌كند تا روخواني و روانخواني قرآن را از طريق راديو از اول تير تا اول شهريور ماه به مدت دو ماه آموزش ببينند. 

معاون پرورشي سازمان آموزش و پرورش استان قم گفت: علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به مدارس مراجعه يا از طريق راديو قرآن براي ثبت‌نام اقدام كنند. 

حمزه‌اي تاكيد كرد: در پايان اين طرح، راديو قرآن در بخش‌هاي مختلف آزمون گرفته و از طريق قرعه‌كشي به نفرات برتر جوايز نفيسي اهدا مي‌كند كه از جمله آن‌ها هزينه سفر عمره، عتبات عاليات و مشهد مقدس است. 

وي با بيان اين كه طرح نسيم انس سال گذشته براي نخستين بار اجرا شد، افزود: تعداد 352 نفر دختر، 167 نفر پسر و 77 نفر از اوليا و فرهنگيان در طرح سال گذشته ثبت‌نام كردند كه در پايان چهار نفر از استان قم به عتبات عاليات اعزام شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط