جمعه ۲۶ تیر ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۰
«انگليسي براي دانشجويان تربيت‌ بدني» منتشر شد

کتاب «انگليسي براي دانشجويان تربيت‌ بدني» اثر ثريا وحيدي و سيد اميراحمد‌ مظفر‌ بر اساس نظريه‌هاي يادگيري نوين که برفرآيند يادگيري و به ويژه بر مشارکت زبان‌آموز در اين فرآيند تاکيد مي‌کند، منتشر شد./

به گزارش خبرگزاري کتاب ايران (ايبنا)، تدريس زبان انگليسي در مقطع کارشناسي در دانشگاه‌ها طبق مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي با تاکيد بر مهارت خواندن و درک مطلب برنامه‌ريزي شده است. اين کتاب با در نظر گرفتن اين مطلب که کتابي براي گروه تربيت بدني و علوم ورزشي در اين حوزه وجود ندارد، تهيه شده و مي‌تواند براي دانشجويان اين رشته موثر واقع شود.

هدف‌ از طرح هر يک از درس‌هاي اين کتاب، آموزش روش‌هاي صحيح مطالعه و يادگيري، فراگيري چگونگي ساختار متن انگليسي و ساماندهي يک موضوع، يادگيري و استفاده از مهارت‌هاي لازم براي خواندن متن‌هاي انگليسي همراه درک مطلب، آشنايي با نکات و ساختار دستوري زبان انگليسي براي درک مطلب است.

اثر حاضر از 14 درس يا بخش تشکيل شده که از جمله آن مي‌توان به استقامت قلبي ـ عروقي، تغذيه، صدمه‌هاي ورزشي و مربيگري ورزشي اشاره کرد.

در قسمتي از مقدمه مولفان آمده است: «تلاش ما در راستاي، استفاده از راهبرد‌هاي موثر در فرآيند خواندن، آشنايي دانشجويان با متون جديد مخصوصا (net language) در زمينه تربيت بدني و علوم ورزشي، يادگيري و افزايش دامنه دانش و واژگان تخصصي مربوط به علوم ورزشي، بوده است»

کتاب «انگليسي براي دانشجويان تربيت‌بدني» از سوي انتشارات پژوهشکده تربيت‌بدني و علوم ورزشي در شمارگان 1000 نسخه، 154 صفحه و قيمت 30000 ريال منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط