پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۱
توزيع رايگان کتاب المپيك در نمايشگاه بين‌المللي كتاب

كتاب علمي-پژوهشي «المپيك» از سوي انتشارات كميته ملي المپيك در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران به صورت رايگان توزيع مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب كه اثر تاليفي عده‌اي بسياري از متخصصان ورزشي است، در 11 فصل تنظيم شده و مي‌تواند براي كسب اطلاعات درباره حوزه‌هاي مختلف ورزشي و فعاليت‌هاي سازمان‌ها و نهاد‌هاي تربيت‌بدني كشورموثر واقع شود.

كتاب«المپيك» به بررسي عوامل تنش شغلي در كاركنان تربيت‌بدني، منابع استرس در داوران حرفه‌اي فوتبال ايران و مقايسه قاره‌اي نتايج و مدال‌هاي بازي‌هاي المپيك تابستاني مي‌پردازد.

اين كتاب همچنين داراي فصل‌هاي تخصصي در حوزه تربيت‌بدني و علوم ورزشي است كه از جمله آنها مي‌توان به توصيف جامعه‌شناسي و عوامل موثر بر ونداليسم و اوباشگري در ورزش فوتبال، تاثير يك دوره تمريني هوازي منتخب با چرخ كارسنج بر ميزان fevi ،fvc و تحمل فعاليتي، ارتباط بين سرعت در نقطه چرخش لاكتاك و مدت زمان ماندن در بالا‌ترين مصرف اكسيژن در دويدن همراه بالا‌ترين سرعت دويدن، اشاره كرد. 

كتاب «المپيك» در شمارگان 1000 نسخه، 501 صفحه از سوي انتشارات كميته ملي المپيك منتشر و به صورت رايگان در غرفه كميته ملي المپيك وافع در سالن فعاليت‌هاي جنبي نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران توزيع مي‌شود.

بيست ‌و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران تا 26 ارديبهشت ماه در با حضور انتشارات داخلي و خارجي در مصلاي امام خميني (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط