شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۹:۳۰
«شیوه‌های نوین عزاداری» بر پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار می‌گیرد

بررسی گونه‌های عزاداری و عقیده اسلام در این زمینه در کتابی با نام «شیوه‌های نوین عزاداری» به قلم حسن کاشانی همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه کتاب تهران منتشر خواهد شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، فريد مسعودي، مدير بخش علمي انتشارات دليل ما، ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: اين كتاب با توجه به ایرادهایی که نسبت به برخی از انواع عزاداری در مناسبت‌های گوناگون صورت می‌گیرد، به حقیقت شیوه‌های عزاداری نوظهور در میان شهرها و گروه‌های مختلف می‌پردازد و نحوه صحیح آن را با استناد به آموزه‌های اسلامی تبیین می‌کند.
 
وی افزود: نویسنده این کتاب پس از بیان ماهیت شعائر، نظر شرع اسلام در حدود و شرایط عزاداری را بررسی می‌کند و دیدگاه‌هایی را ارایه می‌دهد.

وي گفت: بخشی از این اثر پژوهشی، نیم نگاهی به اعتراضات گوناگون درباره برخی از شیوه‌های عزاداری مرسوم دارد و آگاهی‌‌هایی را ارايه می‌کند. این کتاب خوانندگان را بیش از پیش با برخی از سوء استفاده‌ها و پیامد رفتارهای تند و احساسی آشنا می‌سازد.

چاپ اول کتاب «شیوه‌های نوین عزاداری» از سوی انتشارات دلیل ما در ۱۳۲ صفحه، بهای ۱۴۰۰۰ ریال، قطع رقعی و جلد شومیز همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب تهران منتشر می‌شود.

بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 16 تا 26 ارديبهشت ماه با حضور ناشران داخلي و خارجي در مصلاي امام خميني(ره) برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط