دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
کتابخانه مدرس خرمدره سال آینده به بهره برداری می‌رسد

زنجان- رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرمدره با اشاره به وجود 7 باب کتابخانه در این شهرستان گفت: کتابخانه مدرس خرمدره سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

عبدالحسین بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: یکی از موضوعاتی که از چند سال قبل پیگیر اتمام آن هستیم؛ بهره‌برداری از کتابخانه نیمه تمام مدرس خرمدره است.

وی با اشاره به اینکه کار ساخت کتابخانه از 6 سال قبل آغاز شده ولی به علت کمبود اعتبارات نیمه تمام باقی مانده بود، اضافه کرد: پس از سال‌ها پیگیری اعتبارات مربوطه در مردادماه اختصاص یافته و دوباره شاهد رونق این پروژه هستیم.

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته به این پروژه در سال جاری 4 میلیارد تومان است، افزود: در صورتی که اختصاص اعتبار مورد نیاز مستمر باشد؛ این کتابخانه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این کتابخانه در سه طبقه و با ۸۵۰ متر زیربنا در حال ساخت است، گفت: در حال حاضر سازندگان در حال اجرای سقف طبقه سوم کتابخانه هستند تا عملیات سفت‌کاری به اتمام برسد.

بختیاری گفت: در حال حاضر 7 کتابخانه در خرمدره فعال است که چهار کتاب‌خانه در سطح شهر و سه کتاب‌خانه نیز در روستاهای سوکهریز، نصیرآباد و قلعه‌حسینیه فعالیت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها