یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» فراخوان داد

زنجان- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» فراخوان داد.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سوق دادن نسل جوان به مطالعه کتاب‌های موضوعی دفاع مقدس؛ چند برنامه کتابخوانی با همکاری سایر ارگان‌ها در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: همچنین بنیاد شهید با همکاری کتابخانه‌های عمومی استان مسابقه کتابخوانی « سلام بر ابراهیم» را ویژه افراد بالای 15 سال برگزار می‌کند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه مهلت شرکت در این مسابقه 23 مهرماه است، اضافه کرد: به سه نفر برتر این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان زنجان 3535 شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است، گفت: با وجود اینکه آثار زیادی در حوزه شهدا و ایثارگران زنجانی به چاپ رسیده است؛ اما به عقیده بنده هنوز کافی نیست و برخی از شهدا و ایثارگران جا مانده‌اند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه زندگی هر یک از شهدا و رزمندگان روایتی از ایثار و فداکاری و میهن دوستی است، افزود: با پرداختن به زوایای زندگی این بزرگواران نسل جوان به اهمیت مقابله در برابر هجمه دشمن پی خواهند برد.

وی با اشاره به حمایت بنیاد شهید از کتاب‌های موضوعی دفاع مقدس گفت: اخیرا فراخوان ارائه ایده‌های نوین در حوزه نگارش کتاب و همچنین تولید فیلم موضوعی منتشر شد و انتظار داریم افراد توانمند در این حوزه وارد عمل شوند.

برزگر با اشاره به اینکه خود بنیاد شهید نیز در راستای معرفی شهدا اقدامات متعددی را انجام داده است، اضافه کرد: انتشار روزانه وصیت نامه شهدا و زندگی نامه شهدای روز در فضای مجازی و همچنین توزیع کتابچه شاهد و ناظر در بین دستگاه‌های اجرایی از اقداماتی است که به صورت مستمر در حال انجام است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها