دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
مسئولان سه کمیته جشنواره قصه‌گویی کانون معرفی شدند

مسئولان سه کمیته «علمی»، «صیانت و حفاظت» و «ارزشیابی» بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، در احکامی جداگانه محمدحسین توسلی، سرپرست اداره‌کل ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون را به عنوان مسئول کمیته «ارزشیابی» و روح‌الله عباسی‌نژاد، مدیر دفتر مرکزی حراست را به عنوان مسئول کمیته «صیانت و حفاظت» بیست‌‌وپنجمین جشنواره قصه‌گویی منصوب کرد.

همچنین فلاح، مینا ذاکرشهرک، معاون پژوهش اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری را نیز به عنوان مسئول کمیته «علمی» این جشنواره منصوب کرد.

پیش از این نیز ابوالقاسم سلیمانی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون به‌عنوان مسئول کمیته روابط عمومی و امور بین‌الملل این جشنواره، از سوی رئیس جشنواره بیست‌وپنجم حکم خود را دریافت کرده بود.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آذر و دی ۱۴۰۲ با شعار «با قصه لبخند بسازیم» برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها